logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IQ Marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 73
Oreo z limitowaną edycją ciastek Pac-Mman we współpracy z Namco

Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka swoje siły połączyła z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która trwa do końca kwietnia 2024 r.

02.02.2024 | przeczytano: 534 razy
Kolejne wzmocnienie zespołu Salestube

Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze Paid Social, wdrażanie strategii Paid Social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki MarTech & e-commerce connected na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & Managing Partner oraz Katarzyna Jakubów - Tyka w roli Head of SEO.  

31.01.2024 | przeczytano: 536 razy
Karolina Urbańska w zespole Walk Creative

W lipcu do zespołu Client Service agencji Walk Creative dołączyła Karolina Urbańska. Objęła stanowisko Senior Account Executive.

21.07.2023 | przeczytano: 539 razy
Oreo: limitowana edycja ciastek we współpracy z Xboxem

Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.

02.02.2023 | przeczytano: 1445 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.

27.05.2022 | przeczytano: 1446 razy
Awans w zespole Client Service w Os3

Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale Client Service w agencji oS3.  

23.05.2022 | przeczytano: 700 razy
Golden Arrow 2021 rozdane

Wczoraj (24 czerwca) odbyła się 16. edycja konkursu Golden Arrow. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe w 2021 r. Nagrody główne odebrało 25 laureatów. Wręczono także 27 wyróżnienia i 2 nagrody specjalne. Grand prix konkursu otrzymał duet Przestrzeń i VMLY&R za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.

25.06.2021 | przeczytano: 1260 razy
Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów

W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą wygrać 10 tysięcy złotych na zrealizowanie nawet najskrytszych życzeń.

07.06.2021 | przeczytano: 364 razy
23 Edycja Konkursu Golden Arrow

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.

30.04.2021 | przeczytano: 1046 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

02.11.2020 | przeczytano: 658 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 73)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764