„Nexcare, Aktywnie goi” – pod tym hasłem wystartowała kampania reklamowa 3M Poland promująca plastry opatrunkowe Nexcare 360°. Najnowsza oferta skierowana jest do osób aktywnych, które poszukują produktów najwyższej jakości. Za adaptację spotu odpowiadała agencja Euro RSCG 4D.
Dla osób, które nie wyobrażają sobie życia bez regularnej aktywności fizycznej, drobne kontuzje, czy urazy to codzienność. Telewizyjna kampania reklamowa Nexcare 360° pokazuje, że z wykorzystaniem innowacyjnych plastrów opatrunkowych, które chronią ranę z każdej strony zabezpieczając ją szczelnie przed brudem i bakteriami.
- Najnowszy spot reklamowy 3M podkreśla zalety 360-stopniowej ochrony plastrów Nexcare. Dzięki ich unikalnym kształtom i elastycznemu materiałowi, z którego zostały wykonane, są one szczególnie przydatne osobom lubiącym czynny wypoczynek narażonym na wszelkiego rodzaju rany. Poza tym plastry Nexcare 360° doskonale sprawdzają się podczas ruchu, co gwarantuje pełen komfort pomimo urazów – mówi Arkadiusz Buczyński, dyrektor handlowy rynku odpowiedzialny za sektor produktów konsumenckich i biurowych w 3M Poland.
Kampania reklamowa wodoodpornych plastrów Nexcare Aqua 360° obejmuje swoim zasięgiem kanały tematycznie takich stacji, jak: TVN, Polsat oraz Discovery. Spoty wyświetlane są również w kanałach AT Media. Oprócz telewizji działania promocyjne prowadzone są w kinach należących do sieci Multikino, oraz w wybranych punktach sprzedaży.
Za przygotowanie adaptacji spotu i strategii kampanii odpowiada agencja Euro RSCG 4D. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Kampania reklamowa plastrów Nexcare 360° potrwa do połowy września br.
Źródło: 3M