logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania plastrów Nexcare 360° od 3M

  PR 13.07.2011, przeczytano 3256 razy

„Nexcare, Aktywnie goi” – pod tym hasłem wystartowała kampania reklamowa 3M Poland promująca plastry opatrunkowe Nexcare 360°. Najnowsza oferta skierowana jest do osób aktywnych, które poszukują produktów najwyższej jakości. Za adaptację spotu odpowiadała agencja Euro RSCG 4D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-plastrow-nexcare-360%C2%B0-od-3m,12949,artykul.html

Dla osób, które nie wyobrażają sobie życia bez regularnej aktywności fizycznej, drobne kontuzje, czy urazy to codzienność. Telewizyjna kampania reklamowa Nexcare 360° pokazuje, że z wykorzystaniem innowacyjnych plastrów opatrunkowych, które chronią ranę z każdej strony zabezpieczając ją szczelnie przed brudem i bakteriami.

- Najnowszy spot reklamowy 3M podkreśla zalety 360-stopniowej ochrony plastrów Nexcare. Dzięki ich unikalnym kształtom i elastycznemu materiałowi, z którego zostały wykonane, są one szczególnie przydatne osobom lubiącym czynny wypoczynek narażonym na wszelkiego rodzaju rany. Poza tym plastry Nexcare 360° doskonale sprawdzają się podczas ruchu, co gwarantuje pełen komfort pomimo urazów – mówi Arkadiusz Buczyński, dyrektor handlowy rynku odpowiedzialny za sektor produktów konsumenckich i biurowych w 3M Poland.

Kampania reklamowa wodoodpornych plastrów Nexcare Aqua 360° obejmuje swoim zasięgiem kanały tematycznie takich stacji, jak: TVN, Polsat oraz Discovery. Spoty wyświetlane są również w kanałach AT Media. Oprócz telewizji działania promocyjne prowadzone są w kinach należących do sieci Multikino, oraz w wybranych punktach sprzedaży.

Za przygotowanie adaptacji spotu i strategii kampanii odpowiada agencja Euro RSCG 4D. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Kampania reklamowa plastrów Nexcare 360° potrwa do połowy września br.

Źródło: 3M

www.3m.com/pl

Dodatkowe informacje:

3M Poland Sp. z o.o. jest filią koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W 2011 roku firma obchodzi dwudziestolecie istnienia na polskim rynku oraz dziesięciolecie rozpoczęcia działalności produkcyjnej.

3M Poland posiada obecnie 8 zakładów produkcyjnych oraz zatrudnia ponad 1500 pracowników. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy, a biura regionalne w Katowicach i Wrocławiu. 3M Poland oferuje ponad 10 000 produktów z takich sektorów jak: Ochrona zdrowia, Produkty biurowe i konsumenckie, Bezpieczeństwo, ochrona i zabezpieczenia, Reklama wizualna i materiały odblaskowe, Przemysł i transport, Energetyka i telekomunikacja. Dotychczasowe inwestycje 3M w Polsce wyniosły ok.350 mln USD.

3M Poland od 20 lat wnosi wkład w rozwój polskiego biznesu i gospodarki za co otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia m.in. tytuł „Firmy XX-lecia 1990-2010” przyznany jej przez Polski Klub Biznesu oraz honorowy tytuł „Business Superbrand Polska 2010”.

3M będąc uznanym liderem w dziedzinach badania i rozwoju, produkuje tysiące innowacyjnych produktów na potrzeby dziesiątek różnych rynków m.in. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Kluczową siłą 3M jest zastosowanie więcej niż 40 odmiennych platform technologicznych – często w połączeniu – dzięki którym dostosowuje się do szerokiego zakresu potrzeb klienta. Przy sprzedaży wynoszącej ponad 26,7 mld USD, 3M zatrudnia 80 000 osób na całym świecie i prowadzi działalność w ponad 60 krajach.

Więcej informacji: www.3m.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764