logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania plastrów Nexcare 360° od 3M

  PR 13.07.2011, przeczytano 3177 razy

„Nexcare, Aktywnie goi” – pod tym hasłem wystartowała kampania reklamowa 3M Poland promująca plastry opatrunkowe Nexcare 360°. Najnowsza oferta skierowana jest do osób aktywnych, które poszukują produktów najwyższej jakości. Za adaptację spotu odpowiadała agencja Euro RSCG 4D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-plastrow-nexcare-360%C2%B0-od-3m,12949,artykul.html

Dla osób, które nie wyobrażają sobie życia bez regularnej aktywności fizycznej, drobne kontuzje, czy urazy to codzienność. Telewizyjna kampania reklamowa Nexcare 360° pokazuje, że z wykorzystaniem innowacyjnych plastrów opatrunkowych, które chronią ranę z każdej strony zabezpieczając ją szczelnie przed brudem i bakteriami.

- Najnowszy spot reklamowy 3M podkreśla zalety 360-stopniowej ochrony plastrów Nexcare. Dzięki ich unikalnym kształtom i elastycznemu materiałowi, z którego zostały wykonane, są one szczególnie przydatne osobom lubiącym czynny wypoczynek narażonym na wszelkiego rodzaju rany. Poza tym plastry Nexcare 360° doskonale sprawdzają się podczas ruchu, co gwarantuje pełen komfort pomimo urazów – mówi Arkadiusz Buczyński, dyrektor handlowy rynku odpowiedzialny za sektor produktów konsumenckich i biurowych w 3M Poland.

Kampania reklamowa wodoodpornych plastrów Nexcare Aqua 360° obejmuje swoim zasięgiem kanały tematycznie takich stacji, jak: TVN, Polsat oraz Discovery. Spoty wyświetlane są również w kanałach AT Media. Oprócz telewizji działania promocyjne prowadzone są w kinach należących do sieci Multikino, oraz w wybranych punktach sprzedaży.

Za przygotowanie adaptacji spotu i strategii kampanii odpowiada agencja Euro RSCG 4D. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Kampania reklamowa plastrów Nexcare 360° potrwa do połowy września br.

Źródło: 3M

www.3m.com/pl

Dodatkowe informacje:

3M Poland Sp. z o.o. jest filią koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W 2011 roku firma obchodzi dwudziestolecie istnienia na polskim rynku oraz dziesięciolecie rozpoczęcia działalności produkcyjnej.

3M Poland posiada obecnie 8 zakładów produkcyjnych oraz zatrudnia ponad 1500 pracowników. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy, a biura regionalne w Katowicach i Wrocławiu. 3M Poland oferuje ponad 10 000 produktów z takich sektorów jak: Ochrona zdrowia, Produkty biurowe i konsumenckie, Bezpieczeństwo, ochrona i zabezpieczenia, Reklama wizualna i materiały odblaskowe, Przemysł i transport, Energetyka i telekomunikacja. Dotychczasowe inwestycje 3M w Polsce wyniosły ok.350 mln USD.

3M Poland od 20 lat wnosi wkład w rozwój polskiego biznesu i gospodarki za co otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia m.in. tytuł „Firmy XX-lecia 1990-2010” przyznany jej przez Polski Klub Biznesu oraz honorowy tytuł „Business Superbrand Polska 2010”.

3M będąc uznanym liderem w dziedzinach badania i rozwoju, produkuje tysiące innowacyjnych produktów na potrzeby dziesiątek różnych rynków m.in. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Kluczową siłą 3M jest zastosowanie więcej niż 40 odmiennych platform technologicznych – często w połączeniu – dzięki którym dostosowuje się do szerokiego zakresu potrzeb klienta. Przy sprzedaży wynoszącej ponad 26,7 mld USD, 3M zatrudnia 80 000 osób na całym świecie i prowadzi działalność w ponad 60 krajach.

Więcej informacji: www.3m.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opcje subskrybcji oprogramowania Onyx
ONYX Go to miesięczna subskrypcja popularnego oprogramowania RIP amerykańskiego producenta. Dostępne dla klientów będą dwa warianty: ONYX Go Lite oraz ONYX Go Plus.
VMLY&R z kampanią marki Cheetos na rynkach EER
Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.
„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV
1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.
ARW Focus kreuje rynek reklamy wizualnej
Rozwiązania renomowanej marki Durst cieszą się ogromnym powodzeniem. Do grona zadowolonych użytkowników tego sprzętu należy także Agencja Reklamy Wizualnej ARW Focus, z sukcesami funkcjonująca na krajowym rynku reklamy od ponad dwóch dekad.
Walk Creative z nową odsłoną kampanii dla Vision Express
Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764