logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza najnowsza kampania parówek Tarczyński Naturalnie

  PR 10.10.2022, przeczytano 228 razy
ilustracja

Znany producent z dominującą pozycją rynkową w kategorii parówek premium ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Tym razem z wielką zagadką w tle. Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-najnowsza-kampania-parowek-tarczynski-naturalnie,397536,artykul.html

Humorystycznie i w filmowym stylu

Od 10 października w mediach możemy oglądać spot reklamowy, którego motywem przewodnim jest udowodnienie, że „Wszyscy są parówkożercy”. Po raz kolejny Tarczyński zaskakuje iście hollywoodzką produkcją, w której stawia na humor z przymrużeniem oka. Humorystyczny ton komunikacji ma skrócić dystans pomiędzy marką a konsumentami. W nowo powstałej produkcji głównym bohaterem jest Inspektor, który prowadzi śledztwo i rozwiązuje zagadkę zaginionych parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Akcja spotu rozgrywa się w ekskluzywnym pociągu, w którego przedziałach widzimy przesłuchiwanych pasażerów, reprezentujących różne narodowości, co podkreśla międzynarodowy charakter marki i jej działań. Wielkim finałem jest scena z udziałem wszystkich bohaterów, a rozwiązanie dochodzenia, zaskakuje wszystkich obecnych i pozwala odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Producent podkreśla smak i jakość produktu

W najnowszej kampanii polskiego producenta główną rolę odgrywają parówki Tarczyński Naturalnie 100% z szynki. Spot podkreśla ich smakowitość, budując pożądanie związane z parówkami jako podstawą idealnego śniadania.

– Parówki są jednym z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce. Obecnie nawet 75 proc. Polaków deklaruje spożycie tej kategorii produktów kilka razy w miesiącu lub częściej i coraz więcej z nich zwraca uwagę na ich jakość. Wiedząc o tym, chcemy pokazać, że nasze parówki z linii Tarczyński Naturalnie doceniane są również przez inne narodowości, będąc symbolem najwyższej jakości w swojej kategorii. Jest to kolejny krok, który wykonujemy jako lider parówek premium w celu poprawy wizerunku całej kategorii. Wierzymy, że budując komunikację w tak jakościowy sposób, zdołamy przekonać o tym jeszcze szerszą grupę konsumentów – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Budowanie rozpoznawalności i szeroki zasięg

Pierwszy etap kampanii rozpoczyna się już dziś, 10 października. Po raz kolejny marka Tarczyński stawia na wielokanałową komunikację, gdzie oprócz zasięgowych działań we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych, bardzo ważne są nowoczesne i interaktywne działania w Internecie, gdzie oprócz spotu możemy oglądać też kolejne odcinki cyklu Naturalne Poranki Blisko Natury. W planach jest także start działań w kolejnych kanałach social media. Marka Tarczyński stawia również na działania w obszarze trade marketingu, budując szeroką obecność i widoczność we wszystkich największych sieciach handlowych. Wcześniej marka Tarczyński rozpoczęła działania związane ze zmianą szaty graficznej opakowań całego portfolio parówek z naciskiem na poprawę ich jakości i apetyczności oraz lepszym wyróżnieniem szerokiej gamy oferowanych linii produktowych i wariantów smakowych.

Spot został wyprodukowany przez Papaya Films pod reżyserską opieką Piotra Janowskiego. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Red8, a za zdjęcia Michał Englert.

Źródło: Tarczyński S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764