logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa Misja Futbol – premierowe odcinki od 2 maja w Onecie

  PR 29.04.2022, przeczytano 447 razy

Program Misja Futbol zadebiutuje w nowej odsłonie w poniedziałek, 2 maja o godz. 9:50 w Onet.pl. Program poprowadzi Łukasz Olkowicz, dziennikarz Przeglądu Sportowego Onet, a stałymi gośćmi i komentatorami będą: Mateusz Święcicki, Łukasz Wiśniowski oraz Dariusz Szpakowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-misja-futbol-%E2%80%93-premierowe-odcinki-od-2-maja-w-onecie,395682,artykul.html

Program będzie emitowany co tydzień, w każdy poniedziałek o godz. 9:50 w Onecie oraz na YouTube.

W nowej odsłonie „Misji Futbol” co tydzień będą się spotykać dziennikarze od lat związani z piłką nożną – Dariusz Szpakowski, dziennikarz TVP Sport, komentatorska legenda w Polsce, Mateusz Święcicki komentator i dziennikarz Eleven Sports, Łukasz Wiśniowski, prowadzący kanał Foot Truck i dziennikarz Canal+ Sport oraz Łukasz Olkowiczz Przeglądu Sportowego Onet, gdzie od lat przygotowuje wywiady i reportaże o tematyce sportowej.

Co tydzień z „Misji Futbol” widzowie dowiedzą się, co wydarzyło się w futbolu, zarówno polskim, jak i zagranicznym. W programie pojawią się także bohaterowie bieżących piłkarskich wydarzeń – zawodnicy oraz trenerzy.

– Misja Futbol w nowym wydaniu to merytoryka na najwyższym poziomie i jednocześnie świetna zabawa. To będzie mieszanka młodości, doświadczenia, rzetelnych informacji, mocnych i rzeczowych komentarzy oraz historii, o których wielu pewnie nie słyszało. Łukasz Olkowicz, Mateusz Święcicki i Łukasz Wiśniowski są doskonale znani piłkarskim kibicom, mają ogromną wiedzę i wyraziste poglądy. A uwielbiany przez kibiców Dariusz Szpakowski jest już legendą całego polskiego sportu. Nie mam żadnych wątpliwości, że zaskoczymy i spełnimy wymagania naszych internautów – mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.

– Zdecydowaliśmy się na powrót Misji Futbol, bo to dla nas oczywisty krok. Program piłkarski jest naturalnym uzupełnieniem naszego portfolio wideo, mamy już przecież cieszącą się dużym zainteresowaniem Misję Sport – podkreśla Jacek Stańczyk.

„Misja Futbol” jest obecna w Onecie od 2016 roku. Program ma szerokie grono stałych widzów i dla wielu poniedziałkowe premiery są ważnym punktem otwierającym sportowy tydzień – to właśnie w „Misji Futbol” można poznać świat piłki nożnej od kulis, a najlepsi dziennikarze sportowi oceniają i komentują mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów.

 „Misja Futbol” to kolejny program wideo o tematyce sportowej produkowany przez Onet. W listopadzie ub. r. zadebiutowała „Misja Sport”, prowadzona przez Aldonę Marciniak i Łukasza Kadziewicza.  Program szybko stał się jednym z najpopularniejszych pod względem oglądalności programów wideo produkowanych przez Onet – w marcu 2022 r. „Misję Sport” odtworzono 15,5 mln razy, ze średnią 3 mln na odcinek.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764