logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!

  PR 23.07.2019, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-ogolnopolska-kampania-_walczmy-z-pylem_%21,383342,artykul.html

Prace ze związanym, twardym betonem zawsze oznaczają konieczność radzenia sobie ze szkodliwym dla zdrowia pyłem. Jednym z popularnych i preferowanych rozwiązań tego problemu jest wykorzystanie wody, której użycie nie zawsze jest możliwe, na przykład ze względu na jej brak lub lokalne regulacje zabraniające wytwarzania szlamu. Niebagatelne znaczenie mają też malejące zasoby wody. Kwestią czasu jest tylko chwila, w której jej cena poszybuje wielokrotnie wyżej niż ceny paliw płynnych.

Pomimo tego, że problem jest powszechny, nadal niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak szkodliwy dla zdrowia jest unoszący się na placach budowy pył, który powstaje w procesie cięcia, wiercenia i szlifowania betonu, cegieł oraz podobnych materiałów budowlanych. Znajdujące się w powietrzu rakotwórcze cząsteczki krzemu dostają się głęboko do płuc, które są o wiele groźniejsze od okrzykniętego złą sławą azbestu. Szkodliwe działanie pyłów na organizm człowieka może być przyczyną wielu chorób, przede wszystkim nowotworów układu oddechowego, pylicy krzemowej płuc, zapalenia pęcherzyków płucnych. Najbardziej narażeni na kontakt z pyłem są pracownicy budowlani oraz przechodnie.

ilustracjastrzałka

Eksperci Husqvarna Construction zwracają uwagę, jak niezmiernie ważne jest stosowanie metod pracy bezpiecznych dla pracowników budowy i przechodniów, a także projektują swoje produkty w ten sposób, by korzystanie z nich było jak najmniej szkodliwe dla zdrowia.

- Kampania „Walka z pyłem” ma na celu uświadomienie społeczeństwa o zagrożeniach, jakie niesie ze sobą pył w miastach, głównie ten wytwarzany przez maszyny budowlane (piły do cięcia betonu, przecinarki). Grupami docelowymi kampanii są media oraz pracownicy budowlani, właściciele firm budowlanych, a także decydenci, administratorzy, osoby decyzyjne w ratuszach miejskich. Problem dotyczy też nas samych. Cięcie betonu w okolicach szkół czy przedszkoli ma bardzo negatywny wpływ na zdrowie najmłodszych. Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi również ten problem – mówi Dawid Trukszyn, Ekspert firmy Husqvarna Construction.

Źródło: Husqvarna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764