logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła urodzinowa kampania Makro Polska

  PR 30.08.2019, przeczytano 636 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny – loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-urodzinowa-kampania-makro-polska,383765,artykul.html

Urodzinowa kampania MAKRO obchodzona jest pod hasłem „Razem lepiej!”. To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu  mogą skorzystać z dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych oraz konkursowych.

- W ramach jubileuszu przygotowaliśmy urodzinowe gazetki. Klienci oprócz ofert rabatowych, znajdą w nich specjalnie oznakowane produkty, kupując które zdobywają losy i walczą o wygraną. Liczbę uzyskanych losów i miejsce w wyścigu po nagrody mogą śledzić w naszej aplikacji mobilnej, która stała się ulubionym kanałem komunikacji naszych klientów. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, w tym co tydzień 25 tys. zł – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Klienci gastronomiczni mogą wziąć również udział w konkursie „Rozsmakuj się w złotych Emiratach”, w ramach którego do zdobycia jest 135 nagród, w tym egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, vouchery wakacyjne do biur podróży oraz bony na zakupy do MAKRO.

25. urodziny MAKRO wsparte są kampanią reklamową w ogólnopolskich stacjach radiowych grupy Agora, RMF FM, Radio ZET oraz szeroko zasięgową kampanią internetową. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu MAKRO Polska.

Źródło: MAKRO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764