logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Gajzler: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Kabaret TV – nowy kanał Wirtualnej Polski

2 kwietnia Wirtualna Polska uruchomiła Kabaret TV, kanał telewizyjny w pełni poświęcony rozrywce. To pierwsza tego typu stacja w Polsce, której widzowie będą mogli oglądać swoje ulubione kabarety 24 godziny na dobę.

02.04.2024 | przeczytano: 551 razy

Polski rynek content marketingu pod lupą. Stowarzyszenie Content Marketing Polska przeprowadziło obszerne badanie, aby poznać perspektywy i tendencje w branży oraz rzucić światło na przyszłość content marketingu.

26.09.2023 | przeczytano: 314 razy

Trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

19.09.2022 | przeczytano: 429 razy
Agnieszka Gajzler dołączyła do Wirtualnej Polski

Od 10 stycznia do Wirtualnej Polski dołączyła Agnieszka Gajzler. Objęła rolę dyrektora Media Product & Business Growth. Będzie odpowiadać za strategię i rozwój portfolio produktu mediowego.

14.01.2022 | przeczytano: 689 razy
Jak mierzymy content marketing?

Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.

22.10.2021 | przeczytano: 699 razy

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowe rozwiązanie z obszaru content marketingu na platformie player.pl – „Brand Experience”. To nowa odsłona produktu Content Commerce Hub, czyli specjalnej dedykowanej strefy dla marki partnerskiej, która pozwala reklamodawcy na profilowanie swojej komunikacji i wyjątkowe angażowanie użytkowników.

15.10.2021 | przeczytano: 495 razy
Ponad 70 ekspertów o biznesie i marketingu w post-pandemicznym świecie - Forum IAB 2021 za nami

Ponad 70 prelegentów oraz 3 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak będzie wyglądał post-pandemiczny świat w odniesieniu do relacji z konsumentami, modelów biznesowych i reklamowych, zjawisk czy trendów - to bilans Forum IAB 2021. Tegoroczna edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 8-10 czerwca i przebiegła pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?.

11.06.2021 | przeczytano: 789 razy

Stowarzyszenie Content Marketing Polska zaprasza do udziału w 13. edycji konkursu na najlepsze projekty contentmarketingowe. Pierwsze zgłoszenia będą przyjmowane już od 10 maja.

01.06.2021 | przeczytano: 370 razy

Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.

17.05.2021 | przeczytano: 772 razy

- Bez wątpienia wszyscy zwieramy szyki i skupiamy się na planach wychodzenia z pandemicznego zastoju, zarówno w skali makro dotyczącej odbudowy gospodarki, jak i mikro czyli odnoszącej się do naszej codzienności. Wiele elementów w post-pandemicznym świecie trzeba przedefiniować lub zbudować na nowo. Jeszcze bardziej niż zwykle, potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą nam jak najlepiej wykorzystać ten czas. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół dyskusji, jak wykorzystać ten przełomowy moment. Wysiłki, które włożymy w tę odbudowę, przypieczętują silną pozycję reklamy internetowej w przyszłości. Wierzę, że najbliższe miesiące będą stały pod znakiem rewitalizacji, aby cały ekosystem reklamowy funkcjonował jeszcze lepiej niż do tej pory. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

16.04.2021 | przeczytano: 445 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764