logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska nowymi członkami IAA Polska

  PR 19.09.2022, przeczytano 428 razy

Trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska%2C-tidal-i-grupa-kino-polska-nowymi-czlonkami-iaa-polska,397266,artykul.html

Wirtualna Polska to holding technologiczny działający na styku mediów, reklamy i technologii. Z roku na rok zwiększa portfolio swoich usług i produktów, proponując rozwiązania skrojone ,,na miarę”,  oparte na unikatowych treściach i formatach reklamowych. Działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska to nie tylko Internet - nadaje Telewizję WP oraz oferuje radio internetowe OpenFM i usługę poczty elektronicznej, notującej ponad 10 mln użytkowników każdego miesiąca.

TIDAL to prowadzona przez artystów globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która ma na celu stworzenie zrównoważonego, zorientowanego na artystę i fanów modelu biznesowego dla branży muzycznej. Dzięki innowacyjnym funkcjom, takim jak bezpośrednie płatności dla twórców, TIDAL umożliwia artystom przedefiniowanie ich miejsca w branży muzycznej. Dostępna w 61 krajach usługa zawiera katalog ponad 90 milionów utworów i 450 000 wysokiej jakości filmów, a także oryginalne serie wideo, podcasty, tysiące wyselekcjonowanych playlist i odkrywanie wykonawców za pośrednictwem TIDAL Rising.

Grupa Kino Polska to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również właścicielem serwisu FilmBox+ oraz nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i DIZI oraz kanały marki FilmBox. Grupa Kino Polska jest również producentem filmowym.

– Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektor Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.

Przystąpienie do IAA Polska Wirtualnej Polski skomentowała Agnieszka Gajzler, Dyrektor Departamentu Media Product Business Growth: - Konsekwentnie budujemy pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce oraz etycznego partnera w biznesie. Dołączenie do IAA Polska jest dla nas kolejnym krokiem w realizacji tej strategii. Otwiera również nowe, inspirujące pola dialogu z marketerami, agencjami i innymi mediami.

Nowe możliwości wraz z włączeniem do IAA Polska widzi także Nawojka Chałupińska, Head of partner marketing, EMEA z TIDAL: TIDAL obecny jest w Polsce od ponad 11 lat, dostarczając swoim użytkownikom muzykę w najwyższej dostępnej jakości dźwięku i nieustannie przybliżając słuchaczy i marki do ich ulubionych artystów. Dzięki IAA Polska nasz lokalny zespół będzie mógł rozwijać jeszcze więcej kompetencji marketingowych. Mamy również nadzieję podzielić się naszym doświadczeniem i wzmocnić świadomość wśród naszych partnerów.

Poszerza się również grono członków zwyczajnych Stowarzyszenia - dołączają dwaj marketingowcy z 20-lenim doświadczeniem: Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński.

Źródło: IAA Polska

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764