logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brazylia 2014: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10

Coca-Cola i Lidl przeprowadziły na wybranych rynkach europejskich wspólną promocję konsumencką związaną z tegorocznymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup w Brazylii.

30.07.2014 | przeczytano: 956 razy
1930-2014. Jak oglądaliśmy Mistrzostwa Świata w piłce nożnej?

3D, 4K – te skróty towarzyszą nam zaledwie od 4 lat w kontekście Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Niewiele starsze jest High Definition. Co się jednak działo wcześniej? Czy w barbarzyńskich czasach telewizji analogowej piłkę nożną oglądało mniej osób?

01.07.2014 | przeczytano: 1975 razy
Pelé i siła suba z tuńczykiem w kampanii sieci Subway

Marka SUBWAY zacieśnia współpracę z jedną z największych legend piłki nożnej, Pelém, dokładnie w chwili trwania wydarzenia, które rozpala serca miłośników futbolu na całym świecie. Rozpoczęta 16 czerwca kampania SUBWAY z udziałem gwiazdy piłki nożnej wszechczasów promuje ulubioną kanapkę Pelégo – suba z tuńczykiem.

24.06.2014 | przeczytano: 1988 razy

Ekskluzywne materiały wideo Telewizji Polskiej z najważniejszych wydarzeń sportowych pojawią się na stałe w serwisach Grupy Wirtualna Polska. Na początek będą to materiały brazylijskiego Mundialu, ale współpraca WP i TVP będzie rozszerzana.

24.06.2014 | przeczytano: 1014 razy
Tegoroczny mundial ciekawszy dla Polaków niż ten w RPA w 2010 r.

Pierwszą kolejkę mundialu mamy już za sobą. Zobaczyliśmy już wszystkie drużyny grające w Brazylii i można spokojnie stwierdzić że wysoki poziom sportowy przekuł się na wysoką oglądalność.

19.06.2014 | przeczytano: 1406 razy
Social Mundial

Oczy świata zwrócone są w stronę Brazylii. Nie bez powodu. Długo wyczekiwane przez kibiców Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej rozpoczęły się uroczystym otwarciem na stadionie w Sao Paulo oraz rozgrywką pomiędzy drużyną Brazylii i Chorwacji. Nie każdy mógł sobie pozwolić jednak na oglądanie transmisji w telewizji. Z pomocą pospieszył Internet.

16.06.2014 | przeczytano: 1228 razy
MM - mundial i marketing

Brazylia, Niemcy, Hiszpania, Argentyna, a może ktoś zupełnie inny? Kto wygra rozpoczynające się dziś Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej wiadomo będzie za miesiąc. Przed nami tygodnie emocji związanych z tą ponoć najpopularniejszą dyscypliną sportu. Mundial to jednak nie tylko zmagania piłkarzy. To także rywalizacja czysto marketingowa.

13.06.2014 | przeczytano: 1146 razy
Mundial 2014 w Brazylii z perspektywy wyszukiwarki Google

Na podstawie analizy fraz wpisywanych w wyszukiwarkę Google, agencja SEMTEC przygotowała infografikę dotyczącą najczęściej wyszukiwanych fraz na temat tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii.

11.06.2014 | przeczytano: 1752 razy
Mundial w Brazylii - Polacy przed telewizorem

Do gwizdka inaugurującego pierwszy mecz Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014, czyli pojedynku Brazylii i Chorwacji, pozostały nie całe trzy dni. Futbolowa gorączka na cały miesiąc zawładnie sercami wielu kibiców także w Polsce. Mimo że na poprzednich Mistrzostwach Świata w RPA nie zobaczyliśmy w żadnym meczu naszej biało-czerwonej reprezentacji, to jednak tamten mundial zgromadził przed telewizorami 20 milionów Polaków. Czy Mistrzostwa Świata w Brazylii mają szansę przebić wynik sprzed czterech lat?

10.06.2014 | przeczytano: 1036 razy
Adidas prezentuje spot reklamowy na Mistrzostwa Świata w Brazylii 2014Zobacz wideo

Adidas zaprezentował oficjalny film promocyjny na Mistrzostwa Świata 2014 w Brazylii, w którym występują najlepsi piłkarze globu, tacy jak: Leo Messi, Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger oraz Xavi. Reklama – zwana też „Sen Messiego o Mundialu” - inauguruje kampanię „#allin or nothing" dedykowaną na Mistrzostwa Świata.

26.05.2014 | przeczytano: 999 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764