logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bridge2Fun: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 52
ZPR Media SA rozbudowuje strukturę produkcyjną

Spółka ZPR Media rozszerza działalność o usługi kreatywne i producenckie na rzecz Klientów komercyjnych. Nowa struktura rozpoczyna działalność pod marką Producenci Kreatywni ZPR Media.

05.04.2019 | przeczytano: 127 razy
Nowa kampania dla USP Zdrowie od FCB Bridge2fun

Pod hasłem „Estabiom. Dba o mikrobiom Twojego dziecka” wystartowała kampania reklamowa preparatów Estabiom Pregna, Baby i Junior z portfolio USP Zdrowie. Za jej przygotowanie odpowiada agencja FCBBridge2Fun.

01.03.2019 | przeczytano: 476 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Video bez limitu danych” w kampanii T‑mobile na kartę

T‑Mobile startuje z kampanią promującą ofertę T‑Mobile na kartę i usługę „Video bez limitu danych”. Wystarczy kupić starter na kartę i można cieszyć się serialami, filmami, sportem i teledyskami na kilkunastu serwisach wideo bez obawy o zużycie wykupionego pakietu danych.

22.02.2019 | przeczytano: 368 razy
Nivea z Agnieszką Radwańską

Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską.

21.01.2019 | przeczytano: 139 razy
Katarzyna Szewczuk nową dyrektorką zarządzającą FCB Bridge2fun

Katarzyna Szewczuk z dniem 02 stycznia br. objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun.

02.01.2019 | przeczytano: 315 razy

Grupa LOTOS planuje uruchomić proces wyboru kontrahenta (PWK), w wyniku którego zawarte zostaną umowy ramowe z agencjami świadczącymi usługi Full Service na lata 2019 – 2020.

21.12.2018 | przeczytano: 271 razy
„GIF me food” nowa innowacyjna kampania wizerunkowa Pizzaportal.pl

Pierwsza platforma w Polsce do zamawiania jedzenia przez internet rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów. Realizując strategię „digital first”, spoty przygotowane w pierwszej kolejności do publikacji w internecie, będą także emitowane w telewizji. Dzięki nowej platformie komunikacji PizzaPortal.pl chce podkreślić internetowość swojej działalności, różnorodność potraw dostępnych na portalu oraz wygodę korzystania.

04.12.2018 | przeczytano: 161 razy
Konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 rozstrzygnięty

15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali dodatkowo swoje wyróżnienia.

20.11.2018 | przeczytano: 525 razy
T‑mobile rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny. Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji. T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.

09.11.2018 | przeczytano: 519 razy
Nowa kampania Nivea Baby

W końcu października marka NIVEA Baby rusza z nową kampanią skierowaną do rodziców, reklamując swój nowy produkt odpowiedni dla dzieci od pierwszego dnia życia - Mój Pierwszy Krem.

30.10.2018 | przeczytano: 220 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 52)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764