logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bridge2Fun: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 53
Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea

Niezwykła i oryginalna piosenkarka, prezenterka telewizyjna, a także influencerka, Patrycja Kazadi, została twarzą nowego konkursu marki Lipton Ice Tea, w którym do wygrania jest aż milion butelek tego smacznego napoju. W sprzedaży promocyjnej udział biorą wszystkie smaki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea z oznaczeniem promocyjnym na zakrętce. Nowa loteria rozpoczęła się już 1 maja 2019 roku i potrwa do 30 lipca 2019 roku, a większość nagród będzie można odebrać w salonikach Kolportera.

08.05.2019 | przeczytano: 179 razy
ZPR Media SA rozbudowuje strukturę produkcyjną

Spółka ZPR Media rozszerza działalność o usługi kreatywne i producenckie na rzecz Klientów komercyjnych. Nowa struktura rozpoczyna działalność pod marką Producenci Kreatywni ZPR Media.

05.04.2019 | przeczytano: 152 razy
Nowa kampania dla USP Zdrowie od FCB Bridge2fun

Pod hasłem „Estabiom. Dba o mikrobiom Twojego dziecka” wystartowała kampania reklamowa preparatów Estabiom Pregna, Baby i Junior z portfolio USP Zdrowie. Za jej przygotowanie odpowiada agencja FCBBridge2Fun.

01.03.2019 | przeczytano: 506 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Video bez limitu danych” w kampanii T‑mobile na kartę

T‑Mobile startuje z kampanią promującą ofertę T‑Mobile na kartę i usługę „Video bez limitu danych”. Wystarczy kupić starter na kartę i można cieszyć się serialami, filmami, sportem i teledyskami na kilkunastu serwisach wideo bez obawy o zużycie wykupionego pakietu danych.

22.02.2019 | przeczytano: 389 razy
Nivea z Agnieszką Radwańską

Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską.

21.01.2019 | przeczytano: 149 razy
Katarzyna Szewczuk nową dyrektorką zarządzającą FCB Bridge2fun

Katarzyna Szewczuk z dniem 02 stycznia br. objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun.

02.01.2019 | przeczytano: 359 razy

Grupa LOTOS planuje uruchomić proces wyboru kontrahenta (PWK), w wyniku którego zawarte zostaną umowy ramowe z agencjami świadczącymi usługi Full Service na lata 2019 – 2020.

21.12.2018 | przeczytano: 280 razy
„GIF me food” nowa innowacyjna kampania wizerunkowa Pizzaportal.pl

Pierwsza platforma w Polsce do zamawiania jedzenia przez internet rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów. Realizując strategię „digital first”, spoty przygotowane w pierwszej kolejności do publikacji w internecie, będą także emitowane w telewizji. Dzięki nowej platformie komunikacji PizzaPortal.pl chce podkreślić internetowość swojej działalności, różnorodność potraw dostępnych na portalu oraz wygodę korzystania.

04.12.2018 | przeczytano: 176 razy
Konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 rozstrzygnięty

15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali dodatkowo swoje wyróżnienia.

20.11.2018 | przeczytano: 556 razy
T‑mobile rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową

Pierwsze nuty szlagieru „Last Christmas” płynące z radiowych odbiorników wystarczą, by wszystko stało się jasne – rozpoczyna się sezon świąteczny. Czas najmilszych spotkań, ważnych słów i… świetnych promocji. T‑Mobile w najbliższy piątek, 9 listopada, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową i przedstawia swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.

09.11.2018 | przeczytano: 539 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 53)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764