logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spot reklamowy Santander Bank Polska z I miejscem w rankingu Złoty Bankier

  PR 22.04.2021, przeczytano 323 razy
ilustracja

Spot reklamowy Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim został uznany za najlepszy w rankingu „Złoty Bankier 2021”. Marcin Dorociński melorecytował o pandemii w kampanii Santander Banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spot-reklamowy-santander-bank-polska-z-i-miejscem-w-rankingu-zloty-bankier,391165,artykul.html

Głosami internautów w rankingu „Złoty Bankier 2021” I miejsce zdobył spot reklamowy Santander Bank Polska, promujący elastyczność „Konta Jakie Chcę” z aplikacją mobilną. Marcin Dorociński żartobliwie rapował o tym, co wszystkim dało się najbardziej we znaki w izolacji, opowiadając o doświadczeniach locdownu. Aktor wcielił się w rolę kilku bohaterów, skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem, by udowodnić, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego.

– Kampanię przygotowaliśmy tak, aby zachęcić do zdalnego, bezpiecznego bankowania i pokazać, że wspieramy klientów w każdej sytuacji, a nasze usługi i produkty zmieniają się wraz z ich potrzebami. W ostatnim roku wprowadziliśmy wiele udogodnień i nowości, aby bankowanie było prostsze, a prowadzone akcje edukacyjne pomagały wejść w świat online tym, którzy do tej pory tego nie robili – mówi Artur Sikora, CMO Santander Bank Polska, odpowiedzialny za kampanię banku. – Nasi klienci pokazali, że są gotowi pomagać innym – zaangażowanie w akcję „Podwójna moc pomagania” przekroczyło nasze oczekiwania i w efekcie wspólnie przekazaliśmy ponad 5 mln szpitalom w Polsce na walkę z pandemią.

W kampanii podkreślono też wspólną akcje banku i klientów, dzięki której do szpitali trafiło ponad 5 mln zł. Bank przekazał 2 mln zł, ponadto każdą złotówkę wpłacaną przez klientów podwajał. W efekcie pomoc trafiła do 23 szpitali w Polsce, a środki wpłaciło ponad 15 tys. osób. Te działania internauci dodatkowo docenili II miejscem w kategorii Bank wrażliwy społecznie.

Za koncept strategiczno-kreatywny zaangażowania Marcina Dorocińskiego w komunikację marki Santander odpowiada agencja Red8 Advertising. Autorem reklamy jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller.

Ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez Bankier.pl i Puls Biznesu.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
23 Edycja Konkursu Golden Arrow
Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
Polish Graphic Design Awards 2019: zgłoszenia do 1 maja
1 maja upływa ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń i szansa na wzięcie udziału w konkursie Polish Graphic Design Awards. Przegląd najlepszych i najważniejszych projektów graficznych ze wszystkich dziedzin komunikacji wizualnej w Polsce z 2020 roku.
Samarité zaprasza artystów do konkursu
Od teraz każdy może mieć wpływ na postrzeganie tajemniczego świata Samarité. Marka zaprasza wszystkie kreatywne osoby do stworzenia pracy artystycznej, która zostanie wykorzystana w jej komunikacji. Dla zwycięzców przewidziano nagrody główne w wysokości 1000$.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764