logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CS:GO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Rekord Warka Planet of Gamers Cup: ponad 1,2 miliona wyświetleń

Poznaliśmy dokładne statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona. Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.

10.05.2022 | przeczytano: 822 razy

Za nami wielkie gamingowe emocje i niezwykle zacięta rywalizacja – wszystko za sprawą drugiej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, którego finał odbył się w niedzielę, 3 kwietnia. Sześciu popularnych influencerów zmierzyło się ze sobą w czterech grach – CS:GO, Stick Fight, Assetto Corsa i Tekken 7. W tym roku wyjątkowy puchar trafił do rąk Leha, drugie miejsce zajęła Tyris, a podium zamknął Xayoo.

08.04.2022 | przeczytano: 574 razy
Finał tegorocznej edycji Warka Planet of Gamers Cup już 3 kwietnia

Wielkie gamingowe emocje, zacięta rywalizacja i sześciu popularnych influencerów, którzy zmierzą się ze sobą w czterech grach – już w najbliższą niedzielę odbędzie się druga edycja turnieju Warka Planet of Gamers Cup. Wydarzenie można będzie śledzić na żywo 3 kwietnia od 16.00 na stronie www.planetofgamers.pl, na kanale Planet of Gamers na YouTube, na wydarzeniu na Facebooku, na kanałach uczestników turnieju oraz na YouTubie i Twitchu Polsat Games. Tego samego dnia, o godzinie 23.00, odbędzie się również retransmisja turnieju w telewizji na Polsat Games.

01.04.2022 | przeczytano: 836 razy
Gam3rs_x prezentuje ramówkę H1 '22

W wyniku dynamicznego rozwoju oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, ze struktur Fantasyexpo wyodrębniony zostaje zespół gamingowo-esportowy, w efekcie tworząc nowy brand “GAM3RS_X”. Team będzie kontynuował działania w sferze esportu i gamingu w Polsce oraz Europie, a już dziś G_X prezentuje swoją “ramówkę” na pierwsze półrocze 2022.

17.03.2022 | przeczytano: 581 razy

System płatności mobilnych BLIK nawiązał współpracę z organizatorem turniejów dla amatorów - marką beloudGG. To kolejna inicjatywa BLIKA w świecie gamingu i e-sportu,  po tym jak pod koniec 2021 roku, z pomocą agencji _game changer wszedł do tego środowiska jako partner mistrzostw świata CS:GO, współpracując przy tym z Almoust Famous.

23.02.2022 | przeczytano: 347 razy

Group One, lider na rynku komunikacji marketingowej, inwestuje w spółkę dedykowaną branży gamingowej i e-sportowi - Game Changer. Grupa podkreśla, że taki kierunek rozwoju kompetencji to strategiczna decyzja podyktowana rosnącym znaczeniem tych obszarów w mediach i w komunikacji marketingowej. Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu.

02.11.2021 | przeczytano: 678 razy

Sport.pl, należący do grupy Gazeta.pl, po raz kolejny podkreśla rolę esportu w swojej strategii. Serwis został partnerem medialnym organizacji esportowej HONORIS, do której należą między innymi znani na całym świecie gracze w Counter Strike: Global Offensive.  

28.10.2021 | przeczytano: 414 razy
Tarczyński Studio Live transmituje Malta Vibes

Producent poinformował, że sponsorowane przez niego na platformie Twitch Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączne prawa do polskiej wersji językowej transmisji Malta Vibes – jednego z najważniejszych turniejów e-sportowych na kontynencie.

13.08.2021 | przeczytano: 509 razy

Agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła prawa do transmisji turnieju PGL Major Stockholm 2021, jednego z najważniejszych wydarzeń esportowych w tym roku. Fani Counter-Strike’a z Polski, Litwy, Łotwy, Czech, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii mogą liczyć na profesjonalną relację z rozgrywek w swoich rodzimych językach.

08.07.2021 | przeczytano: 301 razy

Niespełna miesiąc temu kampania #GamingBezBarier przygotowana przez agencję Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała statuetki w dwóch kategoriach międzynarodowego konkursu MIXX Awards Europe 2021. Projekt, który powstał przy wsparciu Fundacji Akademia Młodych Głuchych oraz Sevenet, został ponownie doceniony. Kampanię wyróżniono w konkursie Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”.

28.06.2021 | przeczytano: 722 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764