logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad milion wyświetleń streamingu Warka Planet of Gamers Cup

  PR 08.04.2022, przeczytano 574 razy

Za nami wielkie gamingowe emocje i niezwykle zacięta rywalizacja – wszystko za sprawą drugiej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, którego finał odbył się w niedzielę, 3 kwietnia. Sześciu popularnych influencerów zmierzyło się ze sobą w czterech grach – CS:GO, Stick Fight, Assetto Corsa i Tekken 7. W tym roku wyjątkowy puchar trafił do rąk Leha, drugie miejsce zajęła Tyris, a podium zamknął Xayoo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-milion-wyswietlen-streamingu-warka-planet-of-gamers-cup,395437,artykul.html

Turniej Warka Planet of Gamers Cup wpisał się w kalendarz gamingowych wydarzeń w Polsce. Już pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem, ale tegoroczny finał zdecydowanie przerósł oczekiwania. Fani gamingu oglądali tę zaciętą rywalizację na stronie eventu, na wydarzeniu na Facebooku, na kanałach uczestników turnieju oraz na YouTubie i Twitchu partnera wydarzenia, czyli Polsat Games. W sumie streaming miał ponad milion wyświetleń! Ci, którzy nie mogli śledzić wydarzenia na żywo, będą mogli obejrzeć retransmisję w telewizji na kanale Polsat Games.

Podobnie jak w ubiegłym roku zaproszeni do zabawy influencerzy zostali przeniesieni na trzy dni do świata rodem z Planety Warka, gdzie okazało się, że poza niezapomnianymi emocjami podczas finałowych rozgrywek czekała też na nich masa atrakcji, niespodzianek i integracji. Wielki finał odbył się w niedzielę, 3 kwietnia. W szranki stanęli ubiegłoroczny zwycięzca – Pago, fan piłki nożnej, gracz i zapalony streamer – Lachu, najdłuższa stażem polska streamerka na Twitchu – Brunecia, zdobywca drugiego miejsca w H1Z1 Invitational – Leh, ekspertka od gier FPS na polskiej scenie Twitch.tv – Tyris oraz największy polski twórca na platformie Twitch – Xayoo. Uczestnicy zmierzyli się ze sobą w czterech grach sprawdzających ich kompetencje i gwarantujących świetną zabawę. Zawodnicy zagrali w CS:GO, Stick Fight, Assetto Corsa i Tekken 7. Wszystkie poczynania zawodników były omawiane na żywo przez profesjonalnych komentatorów: Mikołaja „silv4na” Sinackiego, Michała „Avahira” Kudlińskiego oraz Michała „myhę” Francuza. Wydarzenie poprowadzili Kinga Kujawska i Filip Mątowski.

Po ekscytującej rywalizacji, puchar trafił do rąk Leha, który zdobył aż 33 punkty. Tyris z 23 punktami uplasowała się na drugim miejscu. Trzecie miejsce przypadło Xayoo, który mimo tej samej ilości punktów co Tyris, wypadł gorzej w poszczególnych konkurencjach i spadł oczko niżej. Ubiegłoroczny zwycięzca – Pago – tym razem znalazł się poza podium, lądując na czwartym miejscu.

– Bardzo się cieszę, że otrzymałem zaproszenie do turnieju Warka Planet of Gamers Cup! – mówi Leh. – Cały event był świetnie zorganizowany, każda z osób była bardzo pomocna i w 100% zaangażowana. Całe te 3 dni były po prostu super zabawą! Cieszę się, że udało mi się zgarnąć pierwsze miejsce i mam nadzieję, że będę miał okazję bronić tytułu w następnej edycji turnieju! Dziękuję za mega wspomnienia i pozdrowienia dla całej ekipy Warka! – dodaje.

– Tegoroczna edycja Planet of Gamers Cup obfitowała w jeszcze więcej atrakcji niż w ubiegłym roku – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Ponownie zabraliśmy zaproszonych twórców do świata Planety Warka, gdzie czekały na nich liczne atrakcje i niespodzianki, co nadało turniejowi zupełnie innego wymiaru. Sukces tej odsłony wydarzenia utwierdza nas w przekonaniu, że Warka jest częścią gamingowego świata i zachęca nas do dalszych aktywności w tym obszarze – dodaje.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency i Gameset. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Producentem wydarzenia była agencja Fire i studio FR3NZY. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764