logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Catvertiser: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Social media ninja, czyli kto?

Początek nowego roku jest zawsze poświęcony analizie tego, co było i przewidywaniu wyzwań na kolejne dwanaście miesięcy. Tak postępuje wiele branż, również social media. To bardzo dobry krok, bo rzetelne podsumowanie prowadzi do właściwych wniosków i będzie podstawą rozwoju w nadchodzącym czasie. Również analiza nadchodzących wyzwań będzie wartościowa, o ile będzie staranna i nie na wyrost.

05.03.2019 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 662 razy
Jagoda Bujak w Catvertiser

Do zespołu Catvertiser – agencji specjalizującej się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w social media, dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst.

11.10.2018 | Z rynku | przeczytano: 1299 razy
Postbooster: Automatyczna promocja postów na Facebooku

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

16.07.2018 | Świat mediów | przeczytano: 1230 razy
Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

12.07.2018 | Świat mediów | przeczytano: 613 razy
Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić?

W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. W poniższym artykule, Sebastian Lipka, Performance Analyst Catvertiser, przedstawia sposoby na to, jak nie stracić interakcji z odbiorcami i jak radzić sobie z aktualizacjami na Facebooku.

27.02.2018 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1054 razy (komentarzy: 13)
Nowa osoba na pokładzie Catvertisera

Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.

11.01.2018 | Z rynku | przeczytano: 806 razy
Catvertiser z nową funkcjonalnością

Catvertiser – polska platforma do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku - wprowadza nowe udogodnienie. Do kluczowych funkcjonalności narzędzia dołącza Lynx. Jakie możliwości idą w parze z jej powstaniem?

26.09.2017 | Świat mediów | przeczytano: 427 razy
Marcin Hołyst nowym prezesem Catvertiser

Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów.

21.06.2017 | Świat mediów | przeczytano: 501 razy
Nowe reguły autooptymalizacji w Catvertiser

Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które znacząco usprawnią działania i pracę użytkowników.

30.05.2017 | Świat mediów | przeczytano: 619 razy
Geolokalizacja i analiza zachowań: Klucz do skutecznej reklamy na Facebooku

Bardzo ważną kwestią dla firm jest trafienie ze swoimi reklamami do odpowiednich odbiorców. Osiągane jest to zazwyczaj na kilka sposobów.

28.04.2017 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 737 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764