logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google Premier Partner Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Agencja Harbingers prezentuje odświeżony wizerunek

Od dziś krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowy, odświeżony wizerunek. Zmianie uległy takie elementy identyfikacji marki, jak wygląd strony internetowej, logo oraz herb. Jak jest cel redesignu i co poprzez zmiany chce zakomunikować Harbingers?

30.10.2019 | przeczytano: 619 razy

Firma Google ogłosiła nominacje do nagród Google Premier Partner Awards 2019 w sześciu kategoriach. Bluerank ma szansę na tytuł najlepszego partnera w kategorii DISPLAY za kampanię dla Jean Louis David oraz w kategorii VIDEO – za projekt dla Rainbow. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 października podczas gali w Dublinie.

23.08.2019 | przeczytano: 777 razy

Roiexperts dołącza do DevaGroup, agencji Google Premier Partner i Google Rising Stars. Połączenie sił wraz z połączeniem zespołów specjalistów oznacza jeszcze większe możliwości dla klientów obu agencji, a także kolejny skok rozwojowy dla DevaGroup. Obecna na rynku SEM od 13 lat DevaGroup ma na koncie wiele sukcesów. Najnowszy to  zakwalifikowanie się do finału Google Premier Partner Awards, najbardziej prestiżowego konkursu w branży SEM.

18.09.2018 | przeczytano: 393 razy
Jan Piotrowski awansuje w strukturach Salestube

Od września funkcję Head of Programmatic Buying w SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, objął Jan Piotrowski. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.

12.09.2018 | przeczytano: 995 razy
They.pl ze strefą Home zone 360̊

Agencja They.pl tworzy strefę home zone 360̊, która będzie scalać kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu dla marek wnętrzarskich.

10.09.2018 | przeczytano: 554 razy

Agencja performance marketingowa iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) znalazła się wśród finalistów prestizowego konkursu Google Premier Partner Awards. Nominacja została przyznana za działania realizowane dla marki Philips w ub.r.

07.09.2018 | przeczytano: 525 razy
They.pl z 3 nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2018

Agencja digital marketingu They.pl zdobyła 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google. Wśród wszystkich zgłoszeń z regionu EMEA kampanie They.pl zostały docenione w kategoriach: Display Innovation, Video Innovation oraz Mobile Innovation.

29.08.2018 | przeczytano: 745 razy
Cube Group w finale Effective Mobile Marketing Awards

Agencja Cube Group znalazła się w finale Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna z Polski. Jurorzy przyznali nominację w kategorii Most Effective Use of Data kampanii mobilnej dla iTaxi, w tym roku nagrodzonej już dwoma statuetkami Golden Arrow.

13.10.2017 | przeczytano: 913 razy

Agencja digital marketingu They.pl znalazła się wśród trzech najlepszych agencji marketingowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w kategorii Video Innovation Award. W tym roku Google docenił aż 4 kampanie zrealizowane przez zespół agencji.

14.09.2017 | przeczytano: 1099 razy

K2 Search, będąca częścią agencji K2 Media, znalazła się na shortliście nominowanych w kategorii Shopping Innovation Award w międzynarodowym konkursie Google’a - Google Premier Partner Awards. Na liście znalazło się 20 firm z całego regionu EMEA, w tym 5 z Polski.

21.07.2017 | przeczytano: 469 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764