logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Instax: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Esperienza umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation

Agencja Esperienza Creative Technology umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation. Za produkcję autorskich systemów, pozwalających tworzyć rozwiązania dopasowane do potrzeb marek, odpowiada Kamil Siekierzyński AI & Automation Manager. Doświadczonym zespołem specjalistów Social Media kieruje zaś Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy.

14.02.2024 | przeczytano: 684 razy
Michał Stalmaski przechodzi z OS3 do Cape Morris

Michał Stalmaski dołączył do działu kreacji agencji Cape Morris, obejmując stanowisko Senior Copywritera.

25.01.2024 | przeczytano: 520 razy

„instax… i święta są fajne!” – pod tym hasłem wystartowała świąteczna kampania marki aparatów natychmiastowych, produkowanych przez Fujifilm. Za jej koncept i egzekucję odpowiada agencja oS3, a po stronie klienta – Beata Łosiak, Senior Communication & Brand Activation Manager CEE.

18.12.2023 | przeczytano: 434 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pierwsza kampania Instax w telewizji i VOD w Polsce

W grudniu ruszyła pierwsza w historii marki instax w Polsce kampania reklamowa w telewizji i na VOD. Kampania trwa dwa miesiące. Równocześnie prowadzone są działania w digitalu.

03.01.2022 | przeczytano: 682 razy

Firma Fujifilm Polska powierzyła MediaHub Poland obsługę mediową marki Instax w TV i na VOD. Klient został pozyskany w wyniku wygranego przetargu na działania lokalne, dotyczące Polski.

10.12.2021 | przeczytano: 422 razy
Większy zespół i awanse w Client Service i Kreacji agencji Talentmedia

Agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) rozwija dział Client Service, kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz. Do zespołu dołączają dwie nowe osoby, a dotychczasowy Art Director, Robert Fidler awansuje na stanowisko Creative Leader.

19.07.2021 | przeczytano: 373 razy
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack

Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.

12.12.2019 | przeczytano: 1695 razy
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm

Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.

14.11.2019 | przeczytano: 544 razy
Wiosenno-komunijna kampania Fuji Instax

Od 6 maja ruszyła kampania Fuji Instax, promująca aparaty fotograficzne jako prezenty na Dzień Dziecka i Komunię. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

15.05.2019 | przeczytano: 727 razy
Result Media rozbudowuje dział Client Service

Marta Machnikowska i Waldemar Marczyk zostali nowymi Account Executive w Result Media. Do ich zadań należy obsługa klientów agencji i doradztwo w zakresie działań marketingu internetowego.

23.10.2018 | przeczytano: 492 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764