logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kalicińscy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Havas Media Network poszerza ofertę o innowacje digital w biznesie i sztuczną inteligencję

Od września Arek Urban objął stanowisko lidera innowacji digital i nowych technologii, w nowopowstałej jednostce Havas Digital Innovation należącej do Havas Media Network.

04.09.2023 | przeczytano: 479 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko Creative Director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowisko Creative Lead w agencji VMLY&R Poland.

28.06.2023 | przeczytano: 928 razy
Akzonobel startuje z nową kampanią

5 maja ruszyła kampania reklamowa firmy AkzoNobel, promująca nową linię farb premium Dulux Ambiance Ceramic. Szeroko zakrojona komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie i SoMe pod hasłem Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic. Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, w którym pojawia się 5 Muz uosabiających atmosfery – palety barw nowego produktu.

22.05.2023 | przeczytano: 642 razy
Agencja Kalicińscy z nową kampanią dla Kauflandu Każdy z nas oszczędza

Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.

21.03.2023 | przeczytano: 824 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card” – kampania wielokanałowa

Z kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od niedzieli 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca dostępny jest dla klientów sklepów.

03.03.2023 | przeczytano: 1550 razy
Kalicińscy z jesienną aktywacją dla marki Benriach

Agencja Kalicińscy odpowiedzialna jest za aktywację konsumencką dla marki Benriach – znanego i docenianego wytwórcy szkockiej whisky należącego do spółki Brown-Forman Corporation.

30.09.2022 | przeczytano: 525 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rozrabiaki Literaki uczą ekologii w Kauflandzie

W sieci sklepów Kaufland na terenie całej Polski ruszyła akcja Rozrabiaki Literaki − kampania, mająca na celu propagowanie świadomości i zachowań ekologicznych wśród dzieci oraz ich rodziców. Za strategię i kreację odpowiada agencja Kalicińscy.

13.09.2022 | przeczytano: 733 razy
Weronika Sołtysiak na stanowisku Creative Strategist w Gong

Agencja kreatywna GONG (Group One) wzmacnia kompetencje strategiczne. Do zespołu dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Creative Strategist. Zakres jej obowiązków obejmuje planowanie strategiczne dla klientów agencji oraz projekty nowo-biznesowe.

01.09.2022 | przeczytano: 1086 razy
Wakacyjny konkurs marki Humana w sieci Rossmann

Pod hasłem “Naturalna sprawa: piach i woda to super zabawa” marka Humana we współpracy z drogerią Rossmann uruchomiła wakacyjny konkurs. Za jego kompleksową realizację odpowiada agencja Kalicińscy.

29.08.2022 | przeczytano: 783 razy
Agencja Kalicińscy z ciałopozytywną kampanią dla Kauflandu

Agencja Kalicińscy stworzyła ciałopozytywną kampanię dla Bevoli, marki własnej kosmetyków, dostępnej w sieci Kaufland. W ofercie Bevoli można znaleźć produkty do pielęgnacji twarzy, skóry i włosów, higieny jamy ustnej, a także wegańskie kosmetyki z linii naturals. Hasło przewodnie akcji to: Every Body Needs Love.

24.08.2022 | przeczytano: 678 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764