logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinga Paruzel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”

Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.

27.01.2022 | przeczytano: 523 razy
Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych

Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.

16.11.2021 | przeczytano: 965 razy
Trwa letnia kampania #Sniadaniechallenge z Kingą Paruzel

Według szacunków instytutu Badawczego ARC wynika, że aż 54 proc. Polaków poświęca na śniadanie zaledwie 5-10 minut, a w rankingu najchętniej wybieranych produktów „na dzień dobry” od lat królują kanapki. A gdyby tak zamienić nudną kanapkę z serem na pożywne i pyszne musli, owsiankę lub granolę? Do tego zachęca Kinga Paruzel, w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-świadomościowej #SniadanieChallenge marki OneDayMore.

09.07.2021 | przeczytano: 822 razy
Kinga Paruzel ambasadorką marki Onedaymore

Kulinarna pasjonatka zdrowej kuchni, autorka książek o tematyce żywieniowej, finalistka I polskiej edycji MasterChef i blogerka kulinarno-lifestylowa Kinga Paruzel została ambasadorką marki OneDayMore. O decyzji dotyczącej nawiązania współpracy zdecydowała wzajemna pasja do zdrowego, zrównoważonego stylu życia, umiłowanie diety roślinnej i chęć tworzenia rzeczy dobrych dla ludzi i dla świata.

14.06.2021 | przeczytano: 502 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w czerwcu 2020

Pierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać legendarną Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej - Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

16.07.2020 | przeczytano: 1277 razy
Święta z Kamis - dokładnie takie, o jakich marzysz

Marka Kamis – producent ziół i przypraw w Polsce, 18 listopada inauguruje świąteczną komunikację pod hasłem przewodnim: „Kamis. Dokładnie takie Święta”. Sercem kampanii są spoty reklamowe, które będą emitowane w okresie przedświątecznym w Internecie oraz telewizji. Projekt uwzględnia także działania z zakresu influencer marketingu, a także konkurs aktywacyjny, promowany za pośrednictwem mediów społecznościowych.

19.11.2019 | przeczytano: 533 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2018

Męskie Granie powraca do zestawienia w wielkim stylu, gdyż od razu uplasowało się na pierwszym miejscu rankingu. Druga pozycja to reklama portalu budujmase.pl, w której raper Z.B.U.K.U. zaprezentował niesamowitą metamorfozę swojej sylwetki. We wszystkich pozostałych spotach, jakie trafiły do rankingu, wystąpili polscy YouTuberzy. Podium zamyka Kuchnia Lidla z przepisem na zielone falafele, w której Kindze Paruzel pomaga AdBuster. Czwarte miejsce także zajęła Kuchnia Lidla, tym razem z deserową propozycją - obok Pawła Małeckiego w reklamie wystąpiła Olsikowa. Na piątej pozycji uplasował się Kubuś, który wspólnie z Krzysztofem Golonką zorganizował najmłodszym prawdziwą szkołę przetrwania.

29.06.2018 | przeczytano: 682 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za marzec 2018

Na pierwszym miejscu marcowego zestawienia znalazła się piosenka Kamila Bednarka z reklamy Play. Druga pozycja to Studio Tymbark i testy przyjaźni, które postanowili wykonać prowadzący je YouTuberzy. Podium zamyka ulubione miejsce kulinarnych inspiracji użytkowników, czyli niezawodna Kuchnia Lidla z przepisem na wegański sos tatarski. Czwarte miejsce to kolejny film Studia Tymbark i odpowiedzi na pytania o największe tajemnice YouTuberów. Na piątej pozycji znalazł się jeszcze jeden przepis z Kuchni Lidla, tym razem podpowiadający, jak przygotować żurek chrzanowy.

13.04.2018 | przeczytano: 691 razy
Youtube Ads Leaderboard za luty 2018

W lutym użytkowników YouTube bez reszty pochłonęło gotowanie, bowiem aż trzy miejsca w rankingu zdobyła Kuchnia Lidla. Zestawienie wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie najbardziej tajemniczego kulinarnego YouTubera. Drugą pozycję zajął T-Mobile z nielimitowanym internetem domowym. Trzecie i czwarte miejsce to ponownie Kuchnia Lidla i kulinarnie zgrane duety. Zestawienie zamyka wokalny talent show w Studiu Tymbark.

20.03.2018 | przeczytano: 791 razy
100 tys. subskrypcji na kanale Kuchnialidla.pl

Srebrną Nagrodę YouTube dla twórców otrzymała firma Lidl Polska za zgromadzenie 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka dokonała rewolucji na swoim profilu stawiając na nowych prowadzących oraz zmieniając dotychczasowy format video.

23.06.2017 | przeczytano: 1214 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764