logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”

  PR 27.01.2022, przeczytano 284 razy
ilustracjastrzałka

Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-realizuje-kampanie-marki-purella-i-nutribullet-_superfoody-na-co-dzien_,394555,artykul.html

Pierwszy odcinek został wyemitowany 24.01.2022 i jest dostępny na platformie YouTube. Cała produkcja składa się z czterech epizodów, publikowanych w tygodniowych odstępach. Prowadzącym 4. sezonu jest Grzegorz Zawierucha – zwycięzca MasterChef Polska. Poza nim w programie pojawi się 4 wyjątkowych gości: Hanna Stolińska, Agnieszka Cegielska, Kinga Paruzel oraz Mateusz Zielonka. W każdym odcinku prowadzący razem z nimi przygotowuje ciekawe potrawy z użyciem superfoodów, przedstawiając w ten sposób widzom możliwości i sposoby wykorzystania tego rodzaju jedzenia.

Za realizację kampanii “Superfoody na co dzień” odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działający we wsparciu agencji kreatywnej Labcon. Mediaplus zajęło się zakupem oraz planowaniem mediów. Labcon natomiast odpowiada za stworzenie kreacji i contentu marki NutriBullet w social mediach.

Marka Nutribullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 roku.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764