logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nocowanie.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Wirtualna Polska kupuje Grupę Szallas

Wirtualna Polska Holding S.A., kupuje Szallas Group – inwestycję funduszu PortfoLion Capital Partners. Szallas obsługuje największe krajowe portale turystyczne umożliwiające rezerwację noclegów na Węgrzech, w Czechach, Rumunii, Polsce i Chorwacji. Tym samym Wirtualna Polska stworzy największą grupę działającą w obszarze rezerwacji turystyki krajowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Wartość transakcji to 72 mln euro, powiększona o gotówkę netto w spółce w szacowanej wysokości ok. 10 mln euro na dzień zamknięcia transakcji, co oznacza łącznie kwotę 82 mln euro.

15.09.2022 | przeczytano: 261 razy
Zainteresowanie wakacjami w Polsce o ⅓ mniejsze niż rok temu

Ponad ¼ Polaków planujących wakacyjny wyjazd to dwoje dorosłych z dwojgiem dzieci, jak wynika z danych polskiego serwisu turystycznego Nocowanie.pl. Najwięcej turystów szuka noclegów na wyjazd 7-dniowy, tylko niecałe 4 proc. na wyjazd dwutygodniowy. Najchętniej wybierany rodzaj zakwaterowania to domki. W porównaniu do ubiegłego roku widać bardzo duży spadek zainteresowania wyjazdami – aż o ⅓.

27.06.2022 | przeczytano: 445 razy
Wirtualna Polska podaje wyniki za 1. kwartał 2020 roku

Wirtualna Polska Holding mierzy się z kryzysem w I kwartale 2020 roku, notując 4% spadku na przychodach i 6,5% na zysku EBITDA. Wakacje.pl, tak jak cały rynek turystyki zagranicznej, utraciły źródła przychodów. Konieczność izolacji i niepokój związany z ograniczeniami, przełożył się jednak na większy niż zazwyczaj ruch w serwisach Wirtualnej Polski. Pozytywny wpływ na wyniki holdingu miała Telewizja WP, która odnotowała rekordową oglądalność i wzrost przychodów ze sprzedaży o 43%.

27.05.2020 | przeczytano: 573 razy (komentarzy: 8)
Ponad 708 mln zł przychodów WP w 2019 roku

Wirtualna Polska Holding S.A. w 2019 roku wypracowała 71 mln zł zysku netto. Przychody ze sprzedaży wzrosły o prawie 25% do kwoty 708 mln zł. Na tempo wzrostu spółki wpływ miały zarówno wyniki w obszarze mediów, jak i wzmacnianie marek e-commerce. Telewizja WP ma największy udział w rynku wśród stacji nadających naziemnie w ramach MUX8. Początek 2020 roku jest słabszy od oczekiwań w obszarze turystyki zagranicznej, powodem jest rozprzestrzenianie się koronawirusa.

12.03.2020 | przeczytano: 595 razy

SalesTube, agencja e-commerce w ramach Group One, przeprowadza dla Wirtualna Polska Holding (WPH) jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako oficjalny reseller full stacka Google Marketing Platform w regionie CEE, SalesTube odpowiada za audyt, zaplanowanie wdrożenia, rekomendację techniczną i ostatecznie implementację narzędzi GA 360 dla ponad sześćdziesięciu serwisów Grupy Wirtualna Polska Holding. Współpraca, nawiązana w drodze konkursu ofert, została zaplanowana na 9 miesięcy.

20.12.2018 | przeczytano: 759 razy
Zmiany w strukturze Wirtualnej Polski

Joanna Pawlak obejmuje funkcję prezesa spółki Wirtualna Polska Media. Adam Plona awansuje na stanowisko prezesa spółki Domodi, należącej do WP.

29.03.2018 | przeczytano: 861 razy

Ponad 21 milionów Polaków korzysta już z produktów Wirtualnej Polski. Mobilność redakcji, innowacje na rynku medialnym i rozwój w e-commerce – tak WP podsumowuje rok 2017.

05.01.2018 | przeczytano: 843 razy

35-procentowy wzrost skorygowanej EBITDA i 38-procentowy wzrost przychodów gotówkowych ze sprzedaży usług, rozwój produktów opartych o dane użytkowników w segmencie e-commercu turystycznego, postępująca personalizacja treści oraz finalizacja prac nad uruchomieniem telewizji Wirtualnej Polski. Grupa WP podsumowała trzeci kwartał 2016 roku.

12.11.2016 | przeczytano: 446 razy

37-procentowy wzrost zysku EBITDA, 34-procentowy wzrost przychodów gotówkowych ze sprzedaży usług, uruchomienie zaawansowanej technologicznie platformy obsługującej serwisy tematyczne, rozwój aplikacji mobilnych oraz intensywne prace nad finalizacją projektu uruchomienia telewizji Wirtualnej Polski.

31.08.2016 | przeczytano: 692 razy (komentarzy: 6)

Grupa Wirtualna Polska zawarła umowę nabycia 75% udziałów nocowanie.pl – serwisu z branży pośrednictwa noclegowego i jednocześnie jednej z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych w sieci (ponad 2 mln użytkowników w szczycie sezonu turystycznego; źródło: Megapanel PBI/Gemius). Grupa WP kontynuuje tym samym inwestycje w e-commerce, istotnie wzmacniając swoją pozycję w segmencie turystycznym. W grudniu 2015 r. GWP przejęła Enovatis, największego i najszybciej rozwijającego się agenta turystycznego online, właściciela serwisu wakacje.pl.

13.06.2016 | przeczytano: 418 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764