logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Era: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Wydawcy czasopism dla dzieci nie czują konkurencji ze strony mediów elektronicznych

W dobie wszechobecnych smartfonów i gier wideo prasa dziecięca nie czuje się zagrożona. – Czasopisma pełnią zupełnie inną funkcję – używanie papieru, czytanie, wypełnianie okienek, rysowanie to kompetencje potrzebne na pewnym etapie rozwoju dziecka – mówi Małgorzata Węgrzecka, redaktorka naczelna „Świerszczyka”. Magazyn dla najmłodszych, obecny na rynku od 1945 roku, sprzedaje się dziś w kilkukrotnie wyższym nakładzie niż jeszcze dwie dekady temu. Tradycyjnie publikuje ciekawe historie i opowiadania, łamigłówki i komiksy, ale idzie też z duchem czasu, zamieszczając na platformie online materiały interaktywne dla prenumeratorów. Na rynku niewiele jest jednak podobnych wydawnictw.

02.06.2023 | przeczytano: 243 razy
Historia z czułkami, czyli 78 urodziny magazynu dla dzieci „Świerszczyk”

Ikona polskiego czasopisma dla dzieci, „Świerszczyk”, w tym roku świętuje 78 lat obecności na rynku. Od momentu swojego debiutu w 1945 roku magazyn zdobył serca dzieci i ich rodziców, stając się nieodłącznym elementem dzieciństwa wielu pokoleń. Przez lata na jego łamach publikowali najwybitniejsi twórcy literatury dziecięcej i najlepsi polscy ilustratorzy m.in. Wanda Chotomska, Stanisław Grochowiak, Ludwik Jerzy Kern, Maria Kownacka, Danuta Wawiłow, Bohdan Butenko, Jerzy Flisak, Józef Wilkoń, Grzegorz Wasowski. Z okazji kolejnych urodzin redakcja „Świerszczyka” prezentuje najciekawsze okładki z ośmiu dekad istnienia pisma.

19.05.2023 | przeczytano: 529 razy
Magazyn dla dzieci „Świerszczyk” z nową ofertą reklamową

Magazyn „Świerszczyk” to czasopismo literacko-edukacyjne skierowane do dzieci w wieku 5-9 lat, stworzone w duchu nauki przez zabawę. Różnorodne formy literackie harmonijnie koegzystują tutaj z aktywnościami z dziedziny matematyki. Od 2005 roku magazyn jest publikowany przez wydawnictwo edukacyjne Nowa Era. W 2023 roku dostępna jest nowa oferta reklamowa czasopisma.

22.03.2023 | przeczytano: 832 razy

Dobiegł końca zapoczątkowany w marcu br. cykl bezpłatnych seansów familijnych w języku ukraińskim skierowany do rodzin licznie przybyłych z objętą wojną Ukrainy. Inicjatywie od samego początku przyświecał jeden cel: dać szansę uchodźcom z Ukrainy na oderwanie się od brutalnej rzeczywistości wojny. Dzięki staraniom zespołu sieci kin Helios udało się przekształcić tę inicjatywę w czteromiesięczny cykl repertuarowy, który umożliwił Ukraińcom przebywającym w Polsce łatwy dostęp do kinowej przestrzeni rozrywki i kultury.

18.07.2022 | przeczytano: 485 razy
Najważniejsze trendy w druku 3D na 2022

Przerwane łańcuchy dostaw w ostatnich latach dla wielu firm były ogromnym wyzwaniem –  szczęśliwie druk 3D może pomóc tę sytuację rozwiązać. Co więcej, w  czasach coraz większej troski o środowisko druk 3D staje się  jednym z ważnych narzędzi, które pomagają zadbać o minimalizację zużycia zasobów naturalnych i obniżenie emisji CO2.   Co jeszcze? O najnowszych trendach w druku 3D opowiada Emilio Juárez, wiceprezes EMEA sekcji druku 3D w HP Inc.

25.01.2022 | przeczytano: 1869 razy
Wakacyjne zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2021

Szybkie samochody i polska wieś bawiąca się w rytm coveru “Coco Jumbo” zespołu Mr. President królowały w czerwcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Majowe déjà vu? Spokojnie, pojawiły się też nowości. Wśród nich H2Owoc i Okresowa Koalicja Biedronki. Czerwcowe podsumowanie najchętniej oglądanych reklam na YouTube zamyka najnowszy spot reklamowy Play z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Lipiec zaskoczył nas zamiłowaniem do zdrowego odżywiania i dawno zapomnianych hitów. Popularność zyskał nie tylko najnowszy Happy Meal od McDonald’s w zestawie z marchewką, lecz również Kiełbasa Śląska prosto z Biedronki.

08.09.2021 | przeczytano: 754 razy
„Świerszczyk Reporter” - magazyn popularnonaukowy dla dzieci

Już 11 marca odbędzie się premiera nowego pisma dla dzieci w wieku 6-9 lat. „Świerszczyk Reporter” to magazyn przyrodniczy. Jego ambasadorem oraz jednym z autorów został znany przyrodnik Marcin Kostrzyński. Planowany nakład pisma to 35.000 egzemplarzy, w 2021 roku ukażą się łącznie 3 jego numery.

09.03.2021 | przeczytano: 1145 razy

Up&More współpracuje z Wydawnictwem Nowa Era w zakresie promocji portalu edukacyjnego DlaUcznia.pl. Agencja odpowiada za strategię i komunikację brandu za pośrednictwem Facebooka, w tym kampanie realizowane na wspomnianej platformie społecznościowej.

30.03.2020 | przeczytano: 436 razy
Premiera miesięcznika Moje maluchy

Wydawnictwo Nowa Era przygotowało nową ofertę dla najmłodszych. Moje maluchy to pierwsze na rynku w pełni obrazkowe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym, inspirujące do samodzielnej pracy, łączące rozrywkę i edukację. Pismo, którego hasłem przewodnim jest “Tu instrukcja obrazkowa zastępuje słowa”, zadebiutowało na rynku prasowym 29 maja. Nad przygotowaniem miesięcznika Moje maluchy pracują eksperci Nowej Ery: redaktorzy specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i zespół związany z kultowym pismem Świerszczyk.

30.05.2018 | przeczytano: 1143 razy

Już w czwartek 12 marca br. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „PRywatki”. Tym razem wydarzenie dotyczyć będzie realizacji eventów i ambientowych działań promocyjnych. Spotkanie „Jak rodzą się eventy?” poprowadzi Justyna Kołakowska, Event Manager z agencji El Padre. Wspomniany cykl tworzony jest z inicjatywy Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Ekonomicznej MODERATOR na Uniwersytecie Warszawskim. 

02.03.2015 | przeczytano: 887 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764