logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polski Standard Płatności: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Kolejna edycja Blikomanii wsparta kampanią

15 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. W losowaniu o jeden z 70 diamentów lub czeki o wartości 200 i 400 zł może wziąć udział każdy użytkownik BLIKA. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl. Wszystkim uczestnikom przysługuje dodatkowo nagroda gwarantowana. Tegoroczną loterię wspiera 19 banków, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. BLIKOMANIA 2024 potrwa do 23 czerwca 2024 roku.

15.04.2024 | przeczytano: 288 razy
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1257 razy

Uruchomienie płatności zbliżeniowych BLIK spotkało się z ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Od momentu startu usługi, w czwartym kwartale 2021 r. do połowy br. możliwość płacenia w ten sposób aktywowało ponad 1,2 mln osób. Zbliżeniowo zapłaciły one w 92 krajach na 6 kontynentach. Za wprowadzenie rozwiązania na rynek Polski Standard Płatności, operator systemu otrzymał właśnie Złote Effie w kategorii  Marketing & Business Solutions. Effie Awards to najważniejszy na świecie konkurs branży marketingowej, w którym oceniana jest wyłącznie efektywności komunikacji marek. BLIK otrzymał złotą statuetkę po raz pierwszy w swojej historii.

09.11.2022 | przeczytano: 490 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

03.11.2022 | przeczytano: 732 razy
Rusza kampania Blikommmania

BLIK wystartował z nową kampanią promującą czwartą już edycję BLIKOMANII – popularnej loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie i przybliża odbiorcom jej tegoroczne hasło - BLIKOMMMANIA. Każdy, kto wypełni formularz rejestracyjny oraz będzie płacił, wypłacał lub przelewał pieniądze na telefon BLIKIEM, może wygrać cenne nagrody. Pula nagród to ponad 2,6 mln zł, w tym 9 rocznych pensji o łącznej wartości 84 tys. zł każda i 15 015 czeków o wartości 100 lub 200 zł. Loteria potrwa od 1 czerwca do 30 sierpnia 2022 roku.

01.06.2022 | przeczytano: 588 razy
Tomasz Kot przekonuje do płacenia zbliżeniowym Blikiem

BLIK rozpoczął kampanię, która ma przekonać użytkowników do płacenia zbliżeniowo. Kolejne banki udostępniają swoim klientom możliwość płatności BLIKIEM w ten sposób. Po raz pierwszy w kampanii BLIKA wystąpił Tomasz Kot.

18.11.2021 | przeczytano: 692 razy

Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

05.11.2021 | przeczytano: 670 razy
„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon

20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.

22.10.2020 | przeczytano: 833 razy
Najciekawsze tytuły przelewów na telefon w kampanii Blika

Operator BLIKA wystartował z nową kampanią, która ma budować świadomość użytkowników bankowości mobilnej i zachęcać ich do korzystania z przelewów na numer telefonu BLIK. Bohaterem nowej kampanii BLIKA zatytułowanej „Przelej słowa do piosenki” jest wokalista, muzyk, autor tekstów Igor Walaszek (znany z projektów muzycznych takich jak: Bass Astral x Igo, Clock Machine czy Męskie Granie), który napisze piosenkę z wykorzystaniem słów nadesłanych przez użytkowników BLIKA, które wpisują oni w tytuły przelewów na telefon.

23.09.2020 | przeczytano: 897 razy

BLIK jest usługą, z której Polacy używający aplikacji bankowych korzystają najczęściej i najchętniej. Według badania KANTAR w drugim kwartale br. zanotował najwyższy wskaźnik indexu siły marki Brand Power w kategorii płatności – na poziomie 37 proc.  Blisko dwie trzecie użytkowników poleciłoby BLIKA znajomym, głównie z uwagi na łatwość i szybkość realizacji transakcji. BLIK jest też najszybciej rosnącą innowacją na rynku płatniczym w Polsce.

07.09.2020 | przeczytano: 535 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764