logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Krawczyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Tomasz Krawczyk wiceprezesem Time S.A.

Zarząd TIME S.A. dotychczas występował w trzyosobowym w składzie: Katarzyna Białek - prezes, oraz wiceprezesi Michał Hejka i Piotr Cichocki. Nowy wiceprezes zarządza pionem wydawniczym.

03.10.2022 | przeczytano: 542 razy
Tomasz Krawczyk dołącza do Grupy ZPR Media

Nowe stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju TIME S.A. obejmuje Tomasz Krawczyk. Będzie odpowiadał za rozwój cyfrowej strategii.  

03.12.2021 | przeczytano: 415 razy

Od 1 lipca 2021 r. Wojciech Kozak zostaje dyrektorem ds. rozwoju online (obecnie dział rozwoju redakcyjnego). Tomasz Krawczyk, dotychczasowy dyrektor działu rozwoju, postanowił rozstać się z firmą.

02.07.2021 | przeczytano: 235 razy
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji

Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.

03.07.2020 | przeczytano: 1095 razy
Polska Press Grupa: #Hejtystop

Polska Press Grupa wprowadza w swoich serwisach internetowych możliwość komentowania tylko dla zalogowanych użytkowników. Niezalogowane osoby nie będą mogły brać udziału w dyskusjach pod artykułami. Jednocześnie startuje akcja #HejTySTOP.

04.05.2020 | przeczytano: 1540 razy (komentarzy: 1)
Piano Media - kolejna próba wprowadzenia opłat za treści w internecie

Sześć firm wydających 27 gazet oraz 14 magazynów wraz z Polskim Radiem dołącza do nowego systemu płatności za treści w internecie. Użytkownicy mają uzyskać dostęp do treści i usług typu premium w 42 serwisach za 19.90 zł miesięcznie. Wbrew alarmującym tytułom zmieszczanym przez czołowe polskie media (uczestniczące często w projekcie) nie oznacza to objęcia opłatami dotychczas dostępnych treści, ale raczej udostępnienie w sieci treści nowych lub wolnych od reklam.

19.07.2012 | przeczytano: 1727 razy (komentarzy: 1)
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764