logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Wola Park w nowej kampanii radzi jak zdrowo i ekologicznie wejść w nowy rok

Wola Park w nowej kampanii zachęca do podjęcia eko-postanowień, a także zadbania o siebie i o planetę. Hasłem „A teraz coś dla siebie” zaprasza klientów do dokonania zakupów tym razem nie dla bliskich, a dla siebie, oferując im do końca lutego atrakcyjne promocje i inspiracje. Na odwiedzających czekać będą warsztaty edukacyjne we Współdzielniku oraz kolejna edycja wyprzedaży garażowej 22 stycznia br., na której będzie można sprzedać m.in. nietrafione prezenty świąteczne.

19.01.2022 | przeczytano: 245 razy
Wola Park: kampania „Dwa razy więcej radości w te Święta”

W tym roku klienci Wola Parku będą mieli dwa razy więcej powodów do radości. W ramach trwającej właśnie kampanii świątecznej na odwiedzających czekać będzie dwa razy więcej atrakcji, w tym kolędowanie z Teatrem Katarynka, spotkania z Mikołajem, dwa razy większy Jarmark Świąteczny oraz ekologiczne warsztaty we Współdzielniku. Dodatkowo, Wola Park wspólnie z klientami przygotuje 200 paczek dla warszawskich seniorów, które trafią do Fundacji Senior w Koronie. Zbiórka prezentów potrwa od 11 do 19 grudnia.

10.12.2021 | przeczytano: 243 razy

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z GfK od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu Digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.

25.11.2021 | przeczytano: 252 razy
Wola Park w Black Friday zachęca klientów do zrównoważonej konsumpcji kampanią „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”

Wola Park od lat udowadnia, że działalność centrum handlowego może iść w parze z namawianiem klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji. Z okazji tegorocznego Black Friday Wola Park uruchamia drugą edycję kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, a podczas niej m.in. wyprzedaż garażową, warsztaty z renowacji butów z WoshWosh, czy zbiórkę używanej odzieży we współpracy z Ubrania Do Oddania, z której dochód zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Ocalenie.

24.11.2021 | przeczytano: 309 razy
Ingka Centres rusza z nową kampanią „Wiosenna Lekkość Rzeczy”

Wyprodukowanie jednej koszulki wymaga zużycia nawet 2500 litrów wody, czyli tyle ile jeden człowiek mógłby wypić przez 3 lata. Dlatego tak ważne jest przemyślane kupowanie nowych ubrań oraz świadomość z jakich materiałów zostały wykonane i czy będą pasowały do innych, które już są w naszej szafie. W celu ułatwienia klientom decyzji zakupowych, obiekty należące do Ingka Centres – Aleja Bielany w Wrocławiu, Port Łódź w Łodzi, Wola Park w Warszawie i Park Handlowy Matarnia w Gdańsku – zorganizowały kampanię „Wiosenna Lekkość Rzeczy”, która rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca miesiąca. Do akcji zaproszone zostały trzy twórczynie internetowe: Sara Ferreira, Magdalena Kostyszyn oraz Aleksandra Radomska.

02.03.2021 | przeczytano: 478 razy
Moc świątecznych atrakcji dla dzieci i dorosłych w Wola Parku

Spersonalizowany film od Świętego Mikołaja dla każdego dziecka, śnieg z armatki, wspólne kolędowanie, świąteczne iluminacje oraz 17-metrowa choinka – te i inne atrakcje czekają na wszystkich chętnych na terenie warszawskiego Wola Parku. Aktywności zaplanowane są do 23 grudnia, a najwięcej z nich odbędzie się już w najbliższy weekend – 19 i 20 grudnia. Tegoroczna świąteczna kampania Wola Parku realizowana jest pod hasłem „Magiczne, mimo wszystko”.

17.12.2020 | przeczytano: 403 razy
Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR i social media dla Wola Parku

IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park.

14.09.2018 | przeczytano: 948 razy
Ikea Centres z nową agencją kreatywną – Agencja Warszawa

W połowie sierpnia 2018 roku IKEA Centres rozstrzygnęła przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych w Polsce: Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Do finałowych prezentacji zostały zaproszone cztery agencje, a konkurs ostatecznie wygrała Agencja Warszawa.

30.08.2018 | przeczytano: 1402 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce: Raport 2017, prognoza 2018

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2017 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media). Niniejszy komunikat  jest wstępem do szerszego, rozbudowanego raportu podsumowującego reklamę OOH w roku 2017, który zostanie opublikowany w drugiej połowie lutego. Zawierać będzie szczegółowe dane dotyczące branży OOH w Polsce, podsumowania, komentarze, prognozy oraz informacje o najważniejszych wydarzeniach 2017 roku. W raporcie przedstawimy również perspektywy dla reklamy OOH w 2018 roku OOH 2017.

10.02.2018 | przeczytano: 2464 razy
Clear Channel wprowadza system badawczy Outdoor TrackZobacz wideo

Wartość reklamy zewnętrznej szacuje się na 471,5 mln zł. W tym roku eksperci prognozują dalszy wzrost tego segmentu rynku. Ekrany cyfrowe coraz częściej zastępują tradycyjne billboardy i citylighty. Obecny rok może być przełomowy dla polskiej branży reklamowej w związku z wprowadzeniem systemu Outdoor Track. Umożliwi on planowanie i kupowanie powierzchni reklamowej na podstawie takich samych wskaźników, jak w innych mediach.

06.04.2016 | przeczytano: 513 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764