logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

eobuwie.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Paypo rozszerza współpracę z PR Calling

PayPo – lider usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling. Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 

15.04.2024 | przeczytano: 192 razy
Awanse w Amplifi

W Amplifi mają miejsce dwa kluczowe awanse. Dorota Przybyłek objęła stanowisko Head of Products, z kolei Marcin Rzeźnik awansował na Head of Multiscreen Investments. Dorota w nowej roli odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety Infinity+ oraz Inventory Media oraz za rozwój oferty green mediowej we współpracy z partnerami mediowymi. Do obowiązków Marcina należy prowadzenie negocjacji z zakresu Multiscreen (TV, VoD) dla klientów z portfolio całego dentsu oraz zarządzanie zespołem w składzie Bartłomiej Marczak i Maciej Kutera (obaj na stanowiskach – Multiscreen Investment Manager).

10.07.2023 | przeczytano: 432 razy
Multikino Media podsumowuje pierwsze „Kina na Obcasach”

W kwietniu cykl „Kino na Obcasach” powrócił do kin sieci Multikino. Tysiące uczestników pokazów filmów w ramach tego wydarzenia zobaczyło „Skołowanych”, „Miłość na nowo” oraz „Bez urazy” i otrzymało upominki od sponsorów: Modivo, eobuwie.pl, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, Coca-Cola, Storytel, Alfofarm, Depil Concept oraz Lavazza.

10.07.2023 | przeczytano: 561 razy
Dorota Przybyłek i Marcin Rzeźnik awansują w strukturach Amplifi

W Amplifi (dentsu Polska) mają miejsce dwa kluczowe awanse. Dorota Przybyłek objęła stanowisko Head of Products, z kolei Marcin Rzeźnik awansował na Head of Multiscreen Investments. Dorota w nowej roli odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety Infinity+ oraz Inventory Media oraz za rozwój oferty green mediowej we współpracy z partnerami mediowymi. Do obowiązków Marcina należy prowadzenie negocjacji z zakresu Multiscreen (TV, VoD) dla klientów z portfolio całego dentsu oraz zarządzanie zespołem w składzie Bartłomiej Marczak i Maciej Kutera (obaj na stanowiskach – Multiscreen Investment Manager).

04.07.2023 | przeczytano: 804 razy

Garden of Words Group rozwija kompetencje jednej z agencji działającej w ramach grupy. Do struktur Great Minds dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocnią działania z zakresu kreacji oraz marketingu. Agencja stawia także na rozwój obszaru strategii oraz wykorzystanie nowej technologii w organizacji.

23.05.2023 | przeczytano: 689 razy
Cztery aplikacje klientów Future Mind triumfują w konkursie Mobile Trends Awards

Tegoroczna edycja konkursu Mobile Trends Awards 2022 zgromadziła w swoich szeregach ścisłą czołówkę firm z branży technologicznej. Projekty realizowane dla klientów Future Mind odniosły poczwórne zwycięstwo. Największy sukces przypadł aplikacji mobilnej Sinsay. Rozwiązanie współtworzone z Silky Coders dla LPP zostało uhonorowane Grand Prix oraz nagrodą w kategorii "M-commerce". Asystent Żabka, narzędzie umożliwiające digitalizację szeregu procesów sklepowych, zostało nagrodzone w kategorii "biznesowe rozwiązanie oparte o mobile", a aplikacja mobilna Hebe została uhonorowana nagrodą specjalną w kategorii “M-commerce” za dostępność cyfrową.

29.03.2023 | przeczytano: 886 razy
Natalia Załęcka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Eobuwie.pl w Modivo S.A.

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

22.06.2022 | przeczytano: 723 razy
Modivo i Eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.

20.04.2022 | przeczytano: 504 razy
„Zostań kim chcesz” – akcja charytatywna Grupy CCC i Omenaa Foundation

Pod hasłem „Zostań kim chcesz” rozpoczęła się akcja charytatywna Omenaa Foundation, której głównym partnerem jest Grupa CCC. W jej ramach powstała limitowana kolekcja butów sportowych dla dzieci i dorosłych z rysunkami podopiecznych fundacji, przedstawiającymi ich wymarzone zawody. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie edukacji dzieci z Ukrainy, z polskich domów dziecka oraz z Ghany. Od 1 kwietnia produkty dostępne są w 70 salonach CCC oraz na ccc.eu  i eobuwie.pl.

01.04.2022 | przeczytano: 724 razy
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej

Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.

03.12.2021 | przeczytano: 608 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764