logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ryobi rusza z intensywną kampanią elektronarzędzi

  PR 15.09.2020, przeczytano 923 razy
ilustracja

Grupa TTI to jeden z największych na świecie producentów elektronarzędzi, sprzętu ogrodniczego oraz urządzeń remontowo-budowlanych. W portfolio grupy znajduje się marka RYOBI, która we wrześniu startuje z nową kampanią reklamową. "1 akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi do domu i ogrodu" skupia się na systemie akumulatorowym ONE+ i obejmuje działania w telewizji oraz w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ryobi-rusza-z-intensywna-kampania-elektronarzedzi,388443,artykul.html

RYOBI to marka najczęściej wybierana przez miliony właścicieli domów, hobbystów i pasjonatów DIY. W swojej ofercie ma niezwykle wydajny system akumulatorowy ONE+. Jeden akumulator można użyć w ponad 100 narzędziach do domu i ogrodu, a także w motoryzacji czy podczas wyjazdów. Dzięki temu można bezprzewodowo wkręcać, przycinać, kosić, szlifować i nadawać kształt roślinom oraz żywopłotom w ogrodzie. Co więcej takie urządzenia nie generują spalin, hałasu i ograniczają zużycie energii.

Kampania pokazująca, że dzięki narzędziom RYOBI można wykonać właściwie każdą możliwą pracę dookoła domu, ogrodu i garażu wystartowała 7 września br. Prowadzona jest w telewizji i w Internecie. Spoty reklamowe oraz billboardy sponsorskie emitowane będą do 11 października br. w tematycznych kanałach stacji TVN i Polsat. Do 25 października br. zaplanowana jest także kampania wideo online oraz display.

- Jest to druga kampania naszej firmy na polskim rynku. W tym roku niektóre marki zmniejszyły aktywność reklamową, jednak my zdecydowaliśmy się na realizację najdłuższej i najbardziej intensywnej kampanii – mówi Elżbieta Pinecka, Marketing Manager marek RYOBI i AEG Powertools w Grupie TTI. - Naszym celem jest pokazanie wielu różnych kategorii naszych elektronarzędzi oraz szerokiej gamy zastosowań dla systemu ONE+, jednej z największych platform akumulatorowych na rynku narzędzi konsumenckich. Jesteśmy pewni, że dzięki podjętym działaniom rozszerzymy grupę fanów marki RYOBI.

Za strategię, koordynację działań i przeprowadzenie kampanii digital odpowiada Grupa BUKKO.

Źródło: GRUPA BUKKO Sp. z o. o.

www.bukko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764