Grupa TTI to jeden z największych na świecie producentów elektronarzędzi, sprzętu ogrodniczego oraz urządzeń remontowo-budowlanych. W portfolio grupy znajduje się marka RYOBI, która we wrześniu startuje z nową kampanią reklamową. "1 akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi do domu i ogrodu" skupia się na systemie akumulatorowym ONE+ i obejmuje działania w telewizji oraz w Internecie.
RYOBI to marka najczęściej wybierana przez miliony właścicieli domów, hobbystów i pasjonatów DIY. W swojej ofercie ma niezwykle wydajny system akumulatorowy ONE+. Jeden akumulator można użyć w ponad 100 narzędziach do domu i ogrodu, a także w motoryzacji czy podczas wyjazdów. Dzięki temu można bezprzewodowo wkręcać, przycinać, kosić, szlifować i nadawać kształt roślinom oraz żywopłotom w ogrodzie. Co więcej takie urządzenia nie generują spalin, hałasu i ograniczają zużycie energii.
Kampania pokazująca, że dzięki narzędziom RYOBI można wykonać właściwie każdą możliwą pracę dookoła domu, ogrodu i garażu wystartowała 7 września br. Prowadzona jest w telewizji i w Internecie. Spoty reklamowe oraz billboardy sponsorskie emitowane będą do 11 października br. w tematycznych kanałach stacji TVN i Polsat. Do 25 października br. zaplanowana jest także kampania wideo online oraz display.
- Jest to druga kampania naszej firmy na polskim rynku. W tym roku niektóre marki zmniejszyły aktywność reklamową, jednak my zdecydowaliśmy się na realizację najdłuższej i najbardziej intensywnej kampanii – mówi Elżbieta Pinecka, Marketing Manager marek RYOBI i AEG Powertools w Grupie TTI. - Naszym celem jest pokazanie wielu różnych kategorii naszych elektronarzędzi oraz szerokiej gamy zastosowań dla systemu ONE+, jednej z największych platform akumulatorowych na rynku narzędzi konsumenckich. Jesteśmy pewni, że dzięki podjętym działaniom rozszerzymy grupę fanów marki RYOBI.
Za strategię, koordynację działań i przeprowadzenie kampanii digital odpowiada Grupa BUKKO.
Źródło: GRUPA BUKKO Sp. z o. o.