logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ryobi rusza z intensywną kampanią elektronarzędzi

  PR 15.09.2020, przeczytano 168 razy
ilustracja

Grupa TTI to jeden z największych na świecie producentów elektronarzędzi, sprzętu ogrodniczego oraz urządzeń remontowo-budowlanych. W portfolio grupy znajduje się marka RYOBI, która we wrześniu startuje z nową kampanią reklamową. "1 akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi do domu i ogrodu" skupia się na systemie akumulatorowym ONE+ i obejmuje działania w telewizji oraz w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ryobi-rusza-z-intensywna-kampania-elektronarzedzi,388443,artykul.html

RYOBI to marka najczęściej wybierana przez miliony właścicieli domów, hobbystów i pasjonatów DIY. W swojej ofercie ma niezwykle wydajny system akumulatorowy ONE+. Jeden akumulator można użyć w ponad 100 narzędziach do domu i ogrodu, a także w motoryzacji czy podczas wyjazdów. Dzięki temu można bezprzewodowo wkręcać, przycinać, kosić, szlifować i nadawać kształt roślinom oraz żywopłotom w ogrodzie. Co więcej takie urządzenia nie generują spalin, hałasu i ograniczają zużycie energii.

Kampania pokazująca, że dzięki narzędziom RYOBI można wykonać właściwie każdą możliwą pracę dookoła domu, ogrodu i garażu wystartowała 7 września br. Prowadzona jest w telewizji i w Internecie. Spoty reklamowe oraz billboardy sponsorskie emitowane będą do 11 października br. w tematycznych kanałach stacji TVN i Polsat. Do 25 października br. zaplanowana jest także kampania wideo online oraz display.

- Jest to druga kampania naszej firmy na polskim rynku. W tym roku niektóre marki zmniejszyły aktywność reklamową, jednak my zdecydowaliśmy się na realizację najdłuższej i najbardziej intensywnej kampanii – mówi Elżbieta Pinecka, Marketing Manager marek RYOBI i AEG Powertools w Grupie TTI. - Naszym celem jest pokazanie wielu różnych kategorii naszych elektronarzędzi oraz szerokiej gamy zastosowań dla systemu ONE+, jednej z największych platform akumulatorowych na rynku narzędzi konsumenckich. Jesteśmy pewni, że dzięki podjętym działaniom rozszerzymy grupę fanów marki RYOBI.

Za strategię, koordynację działań i przeprowadzenie kampanii digital odpowiada Grupa BUKKO.

Źródło: GRUPA BUKKO Sp. z o. o.

www.bukko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764