logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube partnerem w programie Google Marketing Platform

  PR 23.07.2018, przeczytano 1366 razy

Agencja SalesTube, należąca do Group One, została oficjalnym ​Google Marketing Platform Sales Partner. W ramach współpracy, SalesTube stworzył dedykowany zespół specjalistów, gwarantujący najwyższej jakości ekspertyzę i usługi z wykorzystaniem rozwiązania Google Marketing Platform. Do jego zadań należy m.in. rozwój digital consulting, usług dedykowanych klientom, zainteresowanym innym niż agencyjny model współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-partnerem-w-programie-google-marketing-platform,37338,artykul.html

W ostatnim czasie Google wprowadził zmiany polegające zarówno na usprawnieniu i ujednoliceniu dotychczasowych narzędzi, jak również w podejściu do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Wybrano ograniczoną liczbę partnerów z całego świata, których wyróżnia wiedza oraz praktyczne doświadczenie w pracy z narzędziami Google. W grupie tych ekspertów, określanych mianem Sales Partners, jest SalesTube. Należąca do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, już dziś ma na swoim koncie blisko 100 sprzedanych licencji, na 9 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii DoubleClick dla klientów wewnętrznych.

Status Sales Partner to potwierdzenie naszych kompetencji w ramach ekosystemu reklamowego Google. Jako jedni z pierwszych w regionie CEE udowodniliśmy skuteczność narzędzia DoubleClick w optymalizacji biznesów naszych Klientów. W naszych strukturach mamy ponad 40 specjalistów z dyplomem DoubleClick Experts. Każda z firm, ubiegająca się o certyfikat Google musi spełniać wysokie wymagania oraz przejść niezbędny proces szkoleń. Jednak Sales Partnerem zostają nieliczni. Tu ważne są doświadczenie i wiedza na temat poszczególnych narzędzi oraz zespół specjalistów” – ​mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.

Sales Tube powołał również dedykowany zespół ekspertów, specjalizujących się w integracji narzędzi technologicznych, tj. DoubleClick oraz Google Analytics 360 w ekosystemie biznesowym Klienta. Szefem zespołu został Jacek Józwiak, który w strukturach Group One odpowiedzialny był za rozwój spółki technologicznej ReveScore oraz skierowane do rynku projekty szkoleniowe grupy, a wcześniej pracował w Google.

Stworzenie nowego zespołu to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy posiadają wewnętrzne działy marketingu i nie są zainteresowani tradycyjnym-agencyjnym modelem współpracy. Szeroko pojęty digital consulting będzie więc obejmował: przeprowadzenie audytu i pogłębionej analizy biznesowej, opracowanie rekomendacji platform marketingowych, wdrożenia oraz szkolenie zespołu po stronie klienta.

Wykorzystanie technologii pozwala na lepsze zrozumienie konsumenta, a w konsekwencji optymalizację jego doświadczenia z marką. To zawsze prowadzi do wzrostu biznesu, niezależnie od jego specyfiki. Zespół ​Marketing Platform Consultants​, ​działający w ramach SalesTube, będzie pełnił funkcję doradczą, oferując ogromną wiedzę i doświadczenie w pracy z narzędziami Google oraz indywidualne podejście do każdego klienta, który chce korzystać z Google Marketing Platform w swojej komunikacji biznesowej” – ​dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, SalesTube.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764