logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Salestube rozwija dział Intelligence Division

  PR 16.02.2022, przeczytano 467 razy

Agencja martech & e-commerce rozwija dział Intelligence Division. Do zespołu dołączyły trzy osoby: Data Programmer Piotr Kopaczewski, Data Engineer Jakub Borkowski oraz Marketing Automation Specialist Agnieszka Gołuszka. Wzmocnienie struktur ID jest wynikiem rozbudowy portfolio usług i narzędzi martech oferowanych przez SalesTube oraz stale powiększającej się listy polskich i zagranicznych klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/salestube-rozwija-dzial-intelligence-division,394803,artykul.html

Piotr Kopaczewski do SalesTube przeszedł z Narodowego Instytutu Badań Jądrowych, gdzie zajmował się programowaniem w języku Python, administracją klastra obliczeniowego oraz tworzeniem środowisk do przetwarzania dużych zbiorów danych m.in. pod aplikacje webowe. Jest absolwentem Japońskiej Akademii Technik Komputerowych na kierunku Data Science oraz Fizyki Technicznej na Politechnice Warszawskiej. Uczestnik programu stażowego w Joint Institute for Nuclear Research przy projekcie TeFeNICA 2017.

Agnieszka Gołuszka doświadczenie zdobywała w firmach Freshmail i SALESmanago, gdzie jako Marketing Automation Specialist pracowała nad strategią kampanii dla kilkudziesięciu klientów zarówno na polskim rynku jak i za granicą. Ukończyła Marketing i Komunikację Rynkową na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Studiowała również na Newcastle University Business School, Sapienza Universita di Roma oraz HHL Leipzig Graduate School of Management.

Jakub Borkowski wrócił do Group One po prawie 5 latach - poprzednie pracował w agencji mediowej Value Media. W międzyczasie zdobywał doświadczenie w Leadr, Grupie Netsprint i agencji Isobar. Jest programistą z kilkunastoletnim stażem. Specjalizuje się w tworzeniu narzędzi martech wspierających automatyzację i optymalizację obszarów takich jak: reklama w wyszukiwarkach, paid social oraz afiliacja. Ukończył kierunek Zarządzanie na Politechnice Warszawskiej.

Obecnie dział ID zarządzany przez Magdalenę Niewiadomską liczy blisko 30 osób.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764