logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung Polska z trzema statuetkami IT Champion 2017

  PR 19.05.2017, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

Podczas uroczystej gali zorganizowanej przez redakcję IT Reseller – Mistrzowie Nowych Technologii, firma Samsung Polska otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy Producent Rozwiązań Digital Signage, Mikołaj Bobiński został uznany najlepszym Dyrektorem Kanału Partnerskiego, a program STEP zwyciężył w kategorii Najlepszy Program Partnerski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-polska-z-trzema-statuetkami-it-champion-2017,32537,artykul.html

Gala odbyła się 18.05 br. w Hard Rock Cafe w Warszawie. Nagrody zostały przyznane w 27 kategoriach. Firmę Samsung reprezentowali Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B oraz Wojciech Zaskórski, Dyrektor Dywizji B2B.

- Mam szczególną satysfakcję z powodu wyróżnienia jakie zostało przyznane naszemu programowi partnerskiemu STEP. Opracowaliśmy go z myślą o ścisłej współpracy z naszymi partnerami biznesowymi i wspólnemu dążeniu do sukcesu. Jesteśmy świadomi, że żadna nagroda nie jest przyznawana raz na zawsze, dlatego też traktujemy ją jako zobowiązanie do zachowania najwyższej jakości naszych produktów biznesowych, jak i zacieśniania współpracy w ramach programów partnerskich firmy Samsung – mówi Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B w Samsung Polska.

Program Samsung STEP został opracowany, aby zapewnić wsparcie sieci dystrybucji Samsung Polska oraz resellerom wdrażającym rozwiązania Samsung w środowisku B2B (Business-to-Business). Obejmuje trzy poziomy partnerstwa (Platinum, Gold i Silver) zdefiniowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych kontrahentów firmy Samsung. To oficjalny system zarządzania partnerami opracowany z myślą o ułatwieniu wspólnych strategii wejścia na rynek, zapewnieniu dostępu do najbardziej aktualnych materiałów sprzedażowych i marketingowych oraz wykorzystywaniu szans biznesowych na rynku B2B. Udział w programie umożliwia zdobycie nagród uzależnionych od wysokości osiągniętego przychodu.

Integralną częścią programu jest identyfikacja i wdrożenie wspólnych akcji w zakresie działań marketingowych. STEP jest drugim największym programem partnerskim w koncernie Samsung.

Mikołaj Bobiński pracuje w firmie Samsung Polska od listopada 2014 roku. Zajmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży B2B. Odpowiada za produkty IT takie, jak ekrany profesjonalne, monitory nabiurkowe, czy telewizje hotelowe. Ponadto, zarządza obszarem kanału partnerskiego STEP, który został wdrożony w 2015 roku.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764