logo
WIADOMOŚCI

Samsung Polska z trzema statuetkami IT Champion 2017

Mateusz Zawiślak  PR 19.05.2017, przeczytano 213 razy
ilustracjastrzałka

Podczas uroczystej gali zorganizowanej przez redakcję IT Reseller – Mistrzowie Nowych Technologii, firma Samsung Polska otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy Producent Rozwiązań Digital Signage, Mikołaj Bobiński został uznany najlepszym Dyrektorem Kanału Partnerskiego, a program STEP zwyciężył w kategorii Najlepszy Program Partnerski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-polska-z-trzema-statuetkami-it-champion-2017,32537,artykul.html

Gala odbyła się 18.05 br. w Hard Rock Cafe w Warszawie. Nagrody zostały przyznane w 27 kategoriach. Firmę Samsung reprezentowali Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B oraz Wojciech Zaskórski, Dyrektor Dywizji B2B.

- Mam szczególną satysfakcję z powodu wyróżnienia jakie zostało przyznane naszemu programowi partnerskiemu STEP. Opracowaliśmy go z myślą o ścisłej współpracy z naszymi partnerami biznesowymi i wspólnemu dążeniu do sukcesu. Jesteśmy świadomi, że żadna nagroda nie jest przyznawana raz na zawsze, dlatego też traktujemy ją jako zobowiązanie do zachowania najwyższej jakości naszych produktów biznesowych, jak i zacieśniania współpracy w ramach programów partnerskich firmy Samsung – mówi Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B w Samsung Polska.

Program Samsung STEP został opracowany, aby zapewnić wsparcie sieci dystrybucji Samsung Polska oraz resellerom wdrażającym rozwiązania Samsung w środowisku B2B (Business-to-Business). Obejmuje trzy poziomy partnerstwa (Platinum, Gold i Silver) zdefiniowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych kontrahentów firmy Samsung. To oficjalny system zarządzania partnerami opracowany z myślą o ułatwieniu wspólnych strategii wejścia na rynek, zapewnieniu dostępu do najbardziej aktualnych materiałów sprzedażowych i marketingowych oraz wykorzystywaniu szans biznesowych na rynku B2B. Udział w programie umożliwia zdobycie nagród uzależnionych od wysokości osiągniętego przychodu.

Integralną częścią programu jest identyfikacja i wdrożenie wspólnych akcji w zakresie działań marketingowych. STEP jest drugim największym programem partnerskim w koncernie Samsung.

Mikołaj Bobiński pracuje w firmie Samsung Polska od listopada 2014 roku. Zajmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży B2B. Odpowiada za produkty IT takie, jak ekrany profesjonalne, monitory nabiurkowe, czy telewizje hotelowe. Ponadto, zarządza obszarem kanału partnerskiego STEP, który został wdrożony w 2015 roku.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 59 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone