SmartLunch, lider rynku Food B2B Delivery, dołączył do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną firmy w Polsce, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli SmartLunch oraz bieżący konsulting.
SmartLunch, twórca platformy i aplikacji służącej do zamawiania posiłków w pracy z dofinansowaniem pracodawcy, od 2014 r. pomaga przedsiębiorcom kompleksowo organizować wyżywienie dla zatrudnionych. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, pracownicy łączeni są z lokalnymi restauratorami, dzięki czemu w szybki i wygodny sposób mogą zamówić śniadanie, obiad czy kolację z dostawą do miejsca pracy. Obecnie ze SmartLunch korzysta już ponad 70 tys. użytkowników z ponad 460 firm na terenie całej Polski.
- SmartLunch od kilku lat pomaga firmom skutecznie organizować posiłki w miejscu pracy, podkreślając ich rolę w budowaniu marki atrakcyjnego pracodawcy oraz pozytywnego doświadczenia pracownika. Dzięki zastosowaniu możliwości, jakie dają nowoczesne technologie i AI, firma sprzyja wprowadzaniu i podtrzymywaniu zdrowych nawyków żywieniowych tysięcy Polaków, także poza domem. Mam dużą satysfakcję, że dzięki realizowanym działaniom komunikacyjnym pomagamy zmieniać kulturę jedzenia w miejscu pracy – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.
- Dofinansowanie wyżywienia w miejscu pracy powinno być podstawowym benefitem pozapłacowym w każdej firmie, a zadbanie o wdrożenie narzędzi, które w prosty sposób pomogą zorganizować posiłki dla pracowników ma realny wpływ na funkcjonowanie organizacji. Ze SmartLunch korzysta już ponad 460 firm i fabryk na terenie całego kraju, a liczba dostarczonych przez nas posiłków przekroczyła już 13 mln – dodaje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.
Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.
Klient sam zgłosił się do agencji.
Źródło: PR Calling