logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smartlunch w gronie klientów PR Calling

  PR 17.05.2022, przeczytano 211 razy

SmartLunch, lider rynku Food B2B Delivery, dołączył do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną firmy w Polsce, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli SmartLunch oraz bieżący konsulting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smartlunch-w-gronie-klientow-pr-calling,395889,artykul.html

SmartLunch, twórca platformy i aplikacji służącej do zamawiania posiłków w pracy z dofinansowaniem pracodawcy, od 2014 r. pomaga przedsiębiorcom kompleksowo organizować wyżywienie dla zatrudnionych. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, pracownicy łączeni są z lokalnymi restauratorami, dzięki czemu w szybki i wygodny sposób mogą zamówić śniadanie, obiad czy kolację z dostawą do miejsca pracy. Obecnie ze SmartLunch korzysta już ponad 70 tys. użytkowników z ponad 460 firm na terenie całej Polski.

- SmartLunch od kilku lat pomaga firmom skutecznie organizować posiłki w miejscu pracy, podkreślając ich rolę w budowaniu marki atrakcyjnego pracodawcy oraz pozytywnego doświadczenia pracownika. Dzięki zastosowaniu możliwości, jakie dają nowoczesne technologie i AI, firma sprzyja wprowadzaniu i podtrzymywaniu zdrowych nawyków żywieniowych tysięcy Polaków, także poza domem. Mam dużą satysfakcję, że dzięki realizowanym działaniom komunikacyjnym pomagamy zmieniać kulturę jedzenia w miejscu pracy – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

- Dofinansowanie wyżywienia w miejscu pracy powinno być podstawowym benefitem pozapłacowym w każdej firmie, a zadbanie o wdrożenie narzędzi, które w prosty sposób pomogą zorganizować posiłki dla pracowników ma realny wpływ na funkcjonowanie organizacji. Ze SmartLunch korzysta już ponad 460 firm i fabryk na terenie całego kraju, a liczba dostarczonych przez nas posiłków przekroczyła już 13 mln – dodaje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.  

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Klient sam zgłosił się do agencji.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764