logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smartlunch w gronie klientów PR Calling

  PR 17.05.2022, przeczytano 507 razy

SmartLunch, lider rynku Food B2B Delivery, dołączył do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną firmy w Polsce, w tym za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli SmartLunch oraz bieżący konsulting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smartlunch-w-gronie-klientow-pr-calling,395889,artykul.html

SmartLunch, twórca platformy i aplikacji służącej do zamawiania posiłków w pracy z dofinansowaniem pracodawcy, od 2014 r. pomaga przedsiębiorcom kompleksowo organizować wyżywienie dla zatrudnionych. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, pracownicy łączeni są z lokalnymi restauratorami, dzięki czemu w szybki i wygodny sposób mogą zamówić śniadanie, obiad czy kolację z dostawą do miejsca pracy. Obecnie ze SmartLunch korzysta już ponad 70 tys. użytkowników z ponad 460 firm na terenie całej Polski.

- SmartLunch od kilku lat pomaga firmom skutecznie organizować posiłki w miejscu pracy, podkreślając ich rolę w budowaniu marki atrakcyjnego pracodawcy oraz pozytywnego doświadczenia pracownika. Dzięki zastosowaniu możliwości, jakie dają nowoczesne technologie i AI, firma sprzyja wprowadzaniu i podtrzymywaniu zdrowych nawyków żywieniowych tysięcy Polaków, także poza domem. Mam dużą satysfakcję, że dzięki realizowanym działaniom komunikacyjnym pomagamy zmieniać kulturę jedzenia w miejscu pracy – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

- Dofinansowanie wyżywienia w miejscu pracy powinno być podstawowym benefitem pozapłacowym w każdej firmie, a zadbanie o wdrożenie narzędzi, które w prosty sposób pomogą zorganizować posiłki dla pracowników ma realny wpływ na funkcjonowanie organizacji. Ze SmartLunch korzysta już ponad 460 firm i fabryk na terenie całego kraju, a liczba dostarczonych przez nas posiłków przekroczyła już 13 mln – dodaje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch.  

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Klient sam zgłosił się do agencji.

Źródło: PR Calling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764