logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solal Marketing Awards 2022: Focus z nagrodą Highly Commended

  PR 28.10.2022, przeczytano 536 razy

Zgłoszenia z 16 krajów z całej Europy, profesjonalne jury złożone z 25 specjalistów branży i sukces Atrium European Real Estate – właściciela, dewelopera i zarządcy świetnie prosperujących na rynku centrów handlowych. Za nami wyniki Solal Marketing Awards 2022 przyznawanych przez European Council of Shopping Places, a wśród nich wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności dla CH Focus w Bydgoszczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solal-marketing-awards-2022%3A-focus-z-nagroda-highly-commended,397777,artykul.html

Do tegorocznej edycji Solal Marketing Awards firma Atrium European Real Estate zgłosiła 6 wyjątkowych projektów w 5 kategoriach, z których każdy był złożonym, dopracowanym przedsięwzięciem koordynowanym przez różne centra handlowe z portfolio Atrium. Niewątpliwym sukcesem firmy jest to, że wszystkie zgłoszone projekty znalazły się w ścisłym finale, a Centrum Focus w Bydgoszczy otrzymało wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności. Nie jest to pierwsze wyróżnienie bydgoskiej galerii handlowej w konkursie międzynarodowym. Cieszy się ona już kilkoma tytułami takimi jak: Centrum Handlowe Roku, Projekt Roku, Budynek Roku, obecnością w topowych branżowych zestawieniach, a także posiada prestiżowy certyfikat ekologiczny BREEAM z oceną Bardzo dobry w kategoriach wydajność obiektu i zarządzanie.

Strategia ESG bydgoskiej galerii z portfolio Atrium to seria kompleksowych, długodystansowych działań, poczynając od montażu paneli fotowoltaicznych na dachu przez organizację proekologicznych akcji edukacyjnych, założenie pasieki czy instalację budek lęgowych dla ptaków. Focus systematycznie realizuje wprowadzoną przez Atrium strategię zrównoważonego rozwoju, czyli program Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju. Na co dzień promuje działania w duchu ESG w czterech niezwykle ważnych filarach. Podejmuje inicjatywy społeczne, środowiskowe, edukacyjne, prozdrowotne oraz decyzje infrastrukturalne prowadzące do przekształcenia obiektu w coś znacznie więcej niż popularne miejsce zakupów.

Wśród sztandarowych, organizowanych przez centrum wydarzeń prospołecznych są między innymi: Karma Wraca – coroczna pomoc bezdomnym zwierzakom w przedświątecznej gorączce zakupów, cykliczne akcje bezpłatnych badań mammograficznych i profilaktycznych dla mieszkańców, regularne zbiórki krwi we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa w Bydgoszczy. W DNA centrum wpisała się także na stałe ekoakcja edukacyjna, dzięki, której Focus, przy współpracy z lokalnymi firmami proekologicznymi, pokazuje, jak ważna jest segregacja i recykling odpadów, zbierając co roku przy tej okazji tysiące plastikowych odpadów. Centrum wspiera także przeróżne organizacje, stowarzyszenia i jednostki, placówki pozabudżetowe, fundacje dbające o zdrowie np. Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille'a w Bydgoszczy, DKMS, WWF, Krajowe Towarzystwo Autyzmu. Focus jest liderem w działaniach prospołecznych, starając się z roku na rok jeszcze mocniej kłaść nacisk na ważne aspekty, które nie tylko edukują, ale też mają realny wpływ na życie, zdrowie i środowisko mieszkańców, a zarazem klientów. Wszelkiego rodzaju działania i aktywności mają odzwierciedlenie w liczbach, które udowadniają coraz większe zaangażowanie klientów i lokalnej społeczności, którzy chętnie uczestniczą w tego typu wydarzeniach.

–- Już awans wszystkich naszych projektów do finału tak prestiżowego Europejskiego wydarzenia, jakim jest konkurs European Solal Marketing Awards, to wielkie wyróżnienie, konkurencja była ogromna. Żyjemy w czasach, gdy centra handlowe nie mogą być tylko miejscem wymiany handlowej. Powinny komunikować się z lokalną społecznością, stwarzać ludziom miejsce do integracji, rozwoju czy po prostu miłego spędzania czasu oraz, co chyba najważniejsze, przyczyniać się do poprawy naszego środowiska. Dlatego ogromnie cieszy nas, że wyróżniono Focus Mall w Bydgoszczy. To dla nas nie tylko sygnał, że wysiłek, jaki całe zespoły wkładają w realizację strategii, opłacił się, ale przede wszystkim liczymy również na to, że nagrody pomogą jeszcze bardziej rozpromować te inicjatywy, zwiększając świadomość ekologiczną wśród konsumentów i ludzi biznesu, uwrażliwiając ich na aspekt społeczny działalności centrum handlowego, w końcu inspirując do działań na rzecz  integracji najemców i lokalnych społeczności. W ramach naszej strategii ESG mamy długoterminowe cele na przyszłe lata funkcjonowania naszych galerii i jesteśmy na najlepszej drodze do ich realizacji – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Wśród pozostałych zgłoszonych przez Atrium projektów, z których wszystkie zostały nominowane, znalazły się: program wsparcia dla młodych marek Wygraj Pop-up Store, zgłoszony w kategorii Business to Business, kampania wspierająca przebudowę w Atrium Reduta – kategoria Grand Opening, innowacyjna wystawa interaktywna oparta o AR – Kolorowe Centrum Świata – kategoria Emerging Technology, Kreatywna Przestrzeń Promenady Piąty Wymiar – kategoria Customer Service, oraz CITY FESTIVAL w Domach Towarowych Wars Sawa Junior – kategoria Corporate Social Responsibility.

Źródło: Atrium Poland Real Estate

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764