logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solar i Divante w finale konkursu Magento na wdrożenie e-commerce

  PR 14.03.2017, przeczytano 738 razy

Wdrożenie SOLAR.com.pl, zrealizowane przez spółkę Divante z Grupy OEX, zostało zakwalifikowane do finału konkursu Imagine Excellence Awards. To nagroda przyznawana najlepszym sklepom internetowym przez Magento Inc., dostawcę wiodącej platformy sprzedaży online, z której korzysta ponad 250 tys. firm na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solar-i-divante-w-finale-konkursu-magento-na-wdrozenie-e-commerce,31792,artykul.html

W tym roku projekt zrealizowany przez Divante został nominowany do Imagine Excellence Awards już po raz drugi. W ubiegłorocznej edycji konkursu nominację w kategorii Najlepsze User Experince dla B2B zdobył e-sklep TIM.pl, wdrożony przez spółkę z Grupy OEX.

SOLAR to polska marka modowa założona w 1989 roku i dystrybuująca swoje produkty przez blisko 170 sklepów naziemnych w Polsce oraz 4 placówki w Niemczech i Luksemburgu. Firma od 2012 roku prowadzi sprzedaż online za pośrednictwem własnej strony www.

W 2016 roku SOLAR zdecydował się na migrację sklepu internetowego na platformę Magento 2. Powodem zmiany była konieczność przejścia na technologię, która zagwarantuje stabilność oraz szybki rozwój biznesu. Jednocześnie SOLAR przeszedł rebranding, pojawiła się więc potrzeba odświeżenia serwisu marki.

- Nominacja do finału konkursu Imagine Excellence Awards to dla nas ogromne wyróżnienie. Dzięki wykorzystaniu Magento nasza strona zyskała nowy design, zgodny z wizerunkiem i filozofią marki, intuicyjne user exerience, responsywność oraz gwarancję szybkiego rozwoju w oparciu o najnowszą technologię. Wdrożenie Magento i zmiany, jakie to za sobą niesie, to kontynuacja procesu rebrandingu, który konsekwentnie zmierzał do odświeżenia wizerunku naszej marki. Od kilku sezonów budujemy komunikację na międzynarodowym poziomie – kampanie reklamowe, unikatowe na rynku polskim wydawnictwo Magazynu Solar, nowy logotyp, ekskluzywny design sklepów stacjonarnych i nowoczesna odsłona strony naszego sklepu online są doskonałą podstawą do dalszych działań na rynku mody. W ten sposób otwieramy się na nowych odbiorców – mówi Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar Company SA.

Projekt migracji serwisu z dotychczas wykorzystywanej platformy Prestashop Divante rozpoczęło od analizy zachowań użytkowników e-sklepu przy wykorzystaniu narzędzi Mouseflow i Google Analytics. Po etapie analitycznym powstał raport, który stał się bazą do projektowania makiet funkcjonalnych. Na ich podstawie studio projektowe Futu Creative przygotowało szatę graficzną serwisu. Oprogramowanie zintegrowano z systemem ERP Microsoft Navision.

- SOLAR to przykład polskiej marki, która zdobywa uznanie doskonałym designem. Nie dziwi mnie, że właśnie ten projekt zdobył uznanie amerykańskiego jury - to jedno z pierwszych wdrożeń Magento 2 w branży Fashion. Nowoczesna technologia i dopracowana koncepcja serwisu podniosły również wskaźniki biznesowe sklepu - podkreśla Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Tegoroczny Imagine Excellence Awards to  trzecia edycja konkursu. Nagrody są przyznawane w kilku kategoriach, m.in.: Najlepsze wdrożenie Omnichannel, Innowacja Roku, Najlepsze wdrożenie mobile oraz Najlepszy Web Design. Jury konkursu zwraca szczególną uwagę na kreatywne i innowacyjne pomysły, łączące potrzeby użytkowników z rozwiązaniami technicznymi, które jednocześnie pozwalają na realizację założeń biznesowych.

Ogłoszenie zwycięzców konkursu jest zaplanowane na 5 kwietnia 2017 roku. W tym samym dniu, podczas wieczornej gali Imagine Excellence Awards, odbędzie się ceremonia rozdania nagród.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764