logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Spadła rata” w promocji Kas Stefczyka

  PR 14.11.2012, przeczytano 764 razy
ilustracjastrzałka

Akcja promocyjna Kas Stefczyka pod hasłem „Spadła rata” wystartowała 12 listopada i potrwa do 2 grudnia br. Koncepcja kreatywna kampanii należy do agencji reklamowej Apella S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spadla-rata-w-promocji-kas-stefczyka,17215,artykul.html

Akcja ma na celu promocje pożyczek długoterminowych oferowanych przez Kasy Stefczyka. W spotach radiowych i telewizyjnych wspierających akcję występuje Artur Żmijewski.

Przekaz reklamowy obecny będzie w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Czwórka, Pakiet stacji AT MEDIA), radiu (Radio ZET, RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX), prasie (Uważam Rze, Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express, Przegląd Sportowy, Sport) oraz w oddziałach Kas Stefczyka w całej Polsce.

Apella S.A odpowiada za stworzenie kompleksowej koncepcji przekazu promocyjnego, opracowanie materiałów graficznych, działania PR. Zakup mediów należy do domu mediowego Apelli S.A. Produkcja spotów – Ursa Major Sp. z o.o.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
Epidemia koronawirusa przyniosła wiele, często zaskakujących, zmian w różnych dziedzinach życia. Wpłynęła na naszą codzienność, edukację, ale także na trendy konsumenckie. A jak zmienił się biznes? Czy wprowadzone zmiany zostaną z nami na dłużej?
COVID(n)owe plany zakupowe Polaków
Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii COVID-19, jak również w trakcie jej trwania kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, pewne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu w najmniejszym choćby stopniu odczuł wpływ wirusa a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764