logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii Huawei „Ascend Mate7 zmienia reguły gry”

  PR 24.11.2014, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Huawei rozpoczął najnowszą kampanię marketingową promującą smartfon Ascend Mate7. Od początku listopada model ten jest już dostępny dla użytkowników sieci Plus, a także w wybranych sieciach sprzedaży (m.in. Euro RTV, Media-Mark, Saturn).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-huawei-ascend-mate7-zmienia-reguly-gry,23311,artykul.html

Swoją światową premierę urządzenie miało na tegorocznych targach IFA w Berlinie, na których zebrało bardzo pozytywne recenzje za swoje wzornictwo i parametry techniczne. Ascend Mate7 to smartfon posiadający spektakularny, 6-calowy ekran, 8-rdzeniowy chipset oraz innowacyjny czytnik linii papilarnych 3D.

Premiera Ascend Mate7 na polskim rynku wspierana jest szeroko zasięgową kampanią marketingową zakładającą wielopłaszczyznowe działania w niemal wszystkich rodzajach mediów oraz aktywności w blogosferze.

Akcja promująca „Ascend Mate7 zmienia reguły gry” będzie wykorzystywać następujące kanały komunikacji i narzędzia marketingowe: online (display, SEM, mobile), social media, spektakularne formaty OOH m.in. wielkoformatowe siatki w Warszawie, działania PR i direct mailingowe, event marketing oraz obecność w sieciach sprzedaży.

Integralną częścią kampania jest nawiązanie współpracy z duetem słynnych polskich projektantów Paprocki&Brzozowski. Huawei został partnerem pokazu najnowszej kolekcji duetu wiosna-lato 2015. Dodatkowo zaplanowano specjalną strefę w showroomie projektantów przy ul. Wiejskiej 17 w Warszawie. W salonie zostanie udostępniony jeden ze smartfonów Huawei, którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w trakcie przymierzania ubrań i opublikować je na portalu społecznościowym Instagram. Druga faza kampanii przewiduje wykorzystanie sieci kin (onscreen i offscreen), dalsze działania OOH oraz animacje sprzedaży.

W ramach kampanii Huawei otwiera się też na nowe kanały komunikacji, 13 listopada oficjalną premierę miały nowe profile Huawei Polska na dwóch największych portalach społecznościowych: Twitter (HuaweiConsumerPolska) i Instagram (Instagram.com/huaweiconsumerpolska)

Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD, za kreację, aktywności w social mediach i content marketing – agencja Isobar & Socializer, a za działania z zakresu PR – agencja Partner of Promotion.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764