16 stycznia 2011 r. ruszyła kampania telewizyjna promująca deser WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Głównym celem reklamy jest przedstawienie konsumentom nowej linii efektownych deserów WINIARY POMYSŁ NA…: Panna Cotta z sosem truskawkowym, Creme Caramel z sosem karmelowym oraz Tiramisu z sosem o smaku amaretto.
W ramach kampanii w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pojawił się bardzo kobiecy spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich. Okazuje się, że słodka tajemnica tkwi w produkcie WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Reklama zwraca uwagę na wspaniały smak, łatwość przygotowania i niezwykle atrakcyjny wygląd deserów oraz to, że zawsze się udają!
Kampanię telewizyjną kierujemy do kobiet, które kochają przygotowywać pyszne słodkości i zwracają uwagę na to, by były one oryginalne i efektowne. To kobiety, które lubią nowości, zbierają ciekawe przepisy oraz chcą zachwycać i zaskakiwać swoich bliskich wspaniałymi deserami – mówi Anna Chwaścińska, Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestlé Polska.
Strategia oraz kreacja kampanii została opracowana we współpracy z Agencją Publicis. Za zakup mediów odpowiada MEC.
Źródło: Nestlé Polska