logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studencki konkurs na plakat i wizualizację multimedialną przeciwko piractwu

   12.11.2006, przeczytano 5261 razy
ilustracjastrzałka
fot. Iva Villi

Ministerstwa kultury, finansów, ASP w Warszawie oraz Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa, ogłaszają konkurs dla studentów uczelni artystycznych na plakat oraz wizualizację multimedialną dotyczącą ochrony praw własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studencki-konkurs-na-plakat-i-wizualizacje-multimedialna-przeciwko-piractwu,4740,artykul.html

Ochrona praw własności intelektualnej stanowi jedno z najważniejszych zadań dla administracji państwowej, realizowane w celu zminimalizowania skutków społecznych i ekonomicznych wywoływanych przez międzynarodowe zjawisko handlu towarami podrobionymi i pirackimi.

W celu ochrony zdrowia i życia konsumentów, a także przeciwdziałaniu oszukańczym praktykom osób dopuszczających się kradzieży praw własności intelektualnej, w ramach "Strategii rządowej na rzecz ochrony praw własności intelektualnej" realizowany jest program edukacyjny polegający na zorganizowaniu konkursu na plakat oraz film reklamowy.

Głównym sponsorem konkursu jest Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce. Organizatorzy podkreślają, że francuskie firmy od pokoleń są zaangażowane w ochronę praw własności intelektualnej ze względu na zagrożenia związane z użytkowaniem produktów niewiadomego pochodzenia. Produkty są wytwarzane z pominięciem wymaganych badań, z niewiadomych surowców, które mogą wywoływać choroby i zagrażać życiu: alergie, poparzenia (kosmetyki, tekstylia), zatrucia (leki, żywność) czy np. niebezpieczne wypadki przy użyciu części zamiennych do samochodu, sprzętu gospodarstwa domowego itp.

Patronat nad konkursem objęły: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Finansów.

„Oryginalne jest piękne”, czyli bezpieczne, zdrowe, oraz estetyczne, w myśl tego hasła organizatorzy zapraszają wszystkich studentów wyższych szkół artystycznych oraz wydziałów artystycznych na Uniwersytetach w Polsce, do wzięcia udziału w naszym konkursie.

Zadanie konkursowe zostało podzielone na dwie kategorie:

  • Kategoria 1.
    Plakat artystyczny promujący ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.
  • Kategoria 2.
    Wizualizacja multimedialna promująca ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.

    Ostateczny termin nadsyłania prac konkursowych upływa z dniem 20 stycznia 2007 r.
    Organizatorzy przewidują następujące nagrody:

  • Kategoria 1 (plakat artystyczny)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.

  • Kategoria 2 (wizualizacja multimedialna)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.
    Dodatkowo przyznane zostaną nagrody finansowe i wyróżnienia od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz Ministra Finansów.

    Prace konkursowe zostaną wystawione w Galerii Aula. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają zaproszenie na wernisaż wystawy. Wystawa pokonkursowa odbędzie się 1 lutego 2007 roku w Galerii Aula, ul. Krakowskie Przedmieście 5, w Warszawie, a także w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz w Ministerstwie Finansów.

    Szczegółowe informacje o raz regulamin


    Źródło: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
    Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
    Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
    Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
    Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
    Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
    Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
    Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
    Zwycięzcy 6.edycji konkursu Timecode Akcja Animacja
    Kolejna edycja największego konkursu dla twórców animacji reklamowej dobiegła końca! W trakcie uroczystej gali wręczono nagrody, w tym Grand Prix, którego laureat otrzymał 11 tysięcy złotych.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764