logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studencki konkurs na plakat i wizualizację multimedialną przeciwko piractwu

   12.11.2006, przeczytano 5150 razy
ilustracjastrzałka
fot. Iva Villi

Ministerstwa kultury, finansów, ASP w Warszawie oraz Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa, ogłaszają konkurs dla studentów uczelni artystycznych na plakat oraz wizualizację multimedialną dotyczącą ochrony praw własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studencki-konkurs-na-plakat-i-wizualizacje-multimedialna-przeciwko-piractwu,4740,artykul.html

Ochrona praw własności intelektualnej stanowi jedno z najważniejszych zadań dla administracji państwowej, realizowane w celu zminimalizowania skutków społecznych i ekonomicznych wywoływanych przez międzynarodowe zjawisko handlu towarami podrobionymi i pirackimi.

W celu ochrony zdrowia i życia konsumentów, a także przeciwdziałaniu oszukańczym praktykom osób dopuszczających się kradzieży praw własności intelektualnej, w ramach "Strategii rządowej na rzecz ochrony praw własności intelektualnej" realizowany jest program edukacyjny polegający na zorganizowaniu konkursu na plakat oraz film reklamowy.

Głównym sponsorem konkursu jest Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce. Organizatorzy podkreślają, że francuskie firmy od pokoleń są zaangażowane w ochronę praw własności intelektualnej ze względu na zagrożenia związane z użytkowaniem produktów niewiadomego pochodzenia. Produkty są wytwarzane z pominięciem wymaganych badań, z niewiadomych surowców, które mogą wywoływać choroby i zagrażać życiu: alergie, poparzenia (kosmetyki, tekstylia), zatrucia (leki, żywność) czy np. niebezpieczne wypadki przy użyciu części zamiennych do samochodu, sprzętu gospodarstwa domowego itp.

Patronat nad konkursem objęły: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Finansów.

„Oryginalne jest piękne”, czyli bezpieczne, zdrowe, oraz estetyczne, w myśl tego hasła organizatorzy zapraszają wszystkich studentów wyższych szkół artystycznych oraz wydziałów artystycznych na Uniwersytetach w Polsce, do wzięcia udziału w naszym konkursie.

Zadanie konkursowe zostało podzielone na dwie kategorie:

  • Kategoria 1.
    Plakat artystyczny promujący ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.
  • Kategoria 2.
    Wizualizacja multimedialna promująca ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.

    Ostateczny termin nadsyłania prac konkursowych upływa z dniem 20 stycznia 2007 r.
    Organizatorzy przewidują następujące nagrody:

  • Kategoria 1 (plakat artystyczny)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.

  • Kategoria 2 (wizualizacja multimedialna)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.
    Dodatkowo przyznane zostaną nagrody finansowe i wyróżnienia od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz Ministra Finansów.

    Prace konkursowe zostaną wystawione w Galerii Aula. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają zaproszenie na wernisaż wystawy. Wystawa pokonkursowa odbędzie się 1 lutego 2007 roku w Galerii Aula, ul. Krakowskie Przedmieście 5, w Warszawie, a także w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz w Ministerstwie Finansów.

    Szczegółowe informacje o raz regulamin


    Źródło: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
    Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
    Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
    Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
    Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
    Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
    Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
    17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764