logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studencki konkurs na plakat i wizualizację multimedialną przeciwko piractwu

   12.11.2006, przeczytano 4872 razy
ilustracjastrzałka
fot. Iva Villi

Ministerstwa kultury, finansów, ASP w Warszawie oraz Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa, ogłaszają konkurs dla studentów uczelni artystycznych na plakat oraz wizualizację multimedialną dotyczącą ochrony praw własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studencki-konkurs-na-plakat-i-wizualizacje-multimedialna-przeciwko-piractwu,4740,artykul.html

Ochrona praw własności intelektualnej stanowi jedno z najważniejszych zadań dla administracji państwowej, realizowane w celu zminimalizowania skutków społecznych i ekonomicznych wywoływanych przez międzynarodowe zjawisko handlu towarami podrobionymi i pirackimi.

W celu ochrony zdrowia i życia konsumentów, a także przeciwdziałaniu oszukańczym praktykom osób dopuszczających się kradzieży praw własności intelektualnej, w ramach "Strategii rządowej na rzecz ochrony praw własności intelektualnej" realizowany jest program edukacyjny polegający na zorganizowaniu konkursu na plakat oraz film reklamowy.

Głównym sponsorem konkursu jest Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce. Organizatorzy podkreślają, że francuskie firmy od pokoleń są zaangażowane w ochronę praw własności intelektualnej ze względu na zagrożenia związane z użytkowaniem produktów niewiadomego pochodzenia. Produkty są wytwarzane z pominięciem wymaganych badań, z niewiadomych surowców, które mogą wywoływać choroby i zagrażać życiu: alergie, poparzenia (kosmetyki, tekstylia), zatrucia (leki, żywność) czy np. niebezpieczne wypadki przy użyciu części zamiennych do samochodu, sprzętu gospodarstwa domowego itp.

Patronat nad konkursem objęły: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Finansów.

„Oryginalne jest piękne”, czyli bezpieczne, zdrowe, oraz estetyczne, w myśl tego hasła organizatorzy zapraszają wszystkich studentów wyższych szkół artystycznych oraz wydziałów artystycznych na Uniwersytetach w Polsce, do wzięcia udziału w naszym konkursie.

Zadanie konkursowe zostało podzielone na dwie kategorie:

  • Kategoria 1.
    Plakat artystyczny promujący ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.
  • Kategoria 2.
    Wizualizacja multimedialna promująca ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.

    Ostateczny termin nadsyłania prac konkursowych upływa z dniem 20 stycznia 2007 r.
    Organizatorzy przewidują następujące nagrody:

  • Kategoria 1 (plakat artystyczny)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.

  • Kategoria 2 (wizualizacja multimedialna)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.
    Dodatkowo przyznane zostaną nagrody finansowe i wyróżnienia od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz Ministra Finansów.

    Prace konkursowe zostaną wystawione w Galerii Aula. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają zaproszenie na wernisaż wystawy. Wystawa pokonkursowa odbędzie się 1 lutego 2007 roku w Galerii Aula, ul. Krakowskie Przedmieście 5, w Warszawie, a także w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz w Ministerstwie Finansów.

    Szczegółowe informacje o raz regulamin


    Źródło: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
    Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce
    W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie...
    Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
    Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
    23 Edycja Konkursu Golden Arrow
    Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
    Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764