logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studencki konkurs na plakat i wizualizację multimedialną przeciwko piractwu

   12.11.2006, przeczytano 5082 razy
ilustracjastrzałka
fot. Iva Villi

Ministerstwa kultury, finansów, ASP w Warszawie oraz Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa, ogłaszają konkurs dla studentów uczelni artystycznych na plakat oraz wizualizację multimedialną dotyczącą ochrony praw własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studencki-konkurs-na-plakat-i-wizualizacje-multimedialna-przeciwko-piractwu,4740,artykul.html

Ochrona praw własności intelektualnej stanowi jedno z najważniejszych zadań dla administracji państwowej, realizowane w celu zminimalizowania skutków społecznych i ekonomicznych wywoływanych przez międzynarodowe zjawisko handlu towarami podrobionymi i pirackimi.

W celu ochrony zdrowia i życia konsumentów, a także przeciwdziałaniu oszukańczym praktykom osób dopuszczających się kradzieży praw własności intelektualnej, w ramach "Strategii rządowej na rzecz ochrony praw własności intelektualnej" realizowany jest program edukacyjny polegający na zorganizowaniu konkursu na plakat oraz film reklamowy.

Głównym sponsorem konkursu jest Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce. Organizatorzy podkreślają, że francuskie firmy od pokoleń są zaangażowane w ochronę praw własności intelektualnej ze względu na zagrożenia związane z użytkowaniem produktów niewiadomego pochodzenia. Produkty są wytwarzane z pominięciem wymaganych badań, z niewiadomych surowców, które mogą wywoływać choroby i zagrażać życiu: alergie, poparzenia (kosmetyki, tekstylia), zatrucia (leki, żywność) czy np. niebezpieczne wypadki przy użyciu części zamiennych do samochodu, sprzętu gospodarstwa domowego itp.

Patronat nad konkursem objęły: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Finansów.

„Oryginalne jest piękne”, czyli bezpieczne, zdrowe, oraz estetyczne, w myśl tego hasła organizatorzy zapraszają wszystkich studentów wyższych szkół artystycznych oraz wydziałów artystycznych na Uniwersytetach w Polsce, do wzięcia udziału w naszym konkursie.

Zadanie konkursowe zostało podzielone na dwie kategorie:

  • Kategoria 1.
    Plakat artystyczny promujący ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.
  • Kategoria 2.
    Wizualizacja multimedialna promująca ochronę własności intelektualnej i francuskich znaków towarowych.

    Ostateczny termin nadsyłania prac konkursowych upływa z dniem 20 stycznia 2007 r.
    Organizatorzy przewidują następujące nagrody:

  • Kategoria 1 (plakat artystyczny)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.

  • Kategoria 2 (wizualizacja multimedialna)
    Główna nagroda wynosi 7.500 zł.
    Druga nagroda wynosi 4.000 zł.
    Trzecia nagroda wynosi 2.000 zł.
    Dodatkowo przyznane zostaną nagrody finansowe i wyróżnienia od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz Ministra Finansów.

    Prace konkursowe zostaną wystawione w Galerii Aula. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają zaproszenie na wernisaż wystawy. Wystawa pokonkursowa odbędzie się 1 lutego 2007 roku w Galerii Aula, ul. Krakowskie Przedmieście 5, w Warszawie, a także w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, oraz w Ministerstwie Finansów.

    Szczegółowe informacje o raz regulamin


    Źródło: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
    Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
    McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
    W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
    Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
    Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
    Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
    Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
    Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764