logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sugestywny film na premierę nowego Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe

  PR 06.04.2020, przeczytano 639 razy
ilustracja

Z okazji premiery nowych Jeepów marka zrealizowała film, na którym pokazuje, jak wyglądały testy Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe. Ponadto marka ogłosiła, że salony Jeep dostępne są dla klientów za pośrednictwem aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sugestywny-film-na-premiere-nowego-jeepa-renegade%E2%80%99a-i-compassa-4xe,386474,artykul.html

Specjalna platforma internetowa, dająca pierwszym klientom na wybranych rynkach europejskich szansę zamówienia w przedsprzedaży do 30 kwietnia br. ekskluzywnego Jeep® Renegade’a i Compassa 4xe First Edition, okazała się ogromnym sukcesem. Teraz czas oczekiwania dobiega końca, a marka Jeep otwiera możliwość składania zamówień na samochód każdemu chętnemu.

Aby poradzić sobie z obecną trudną sytuacją, salony Jeepa są otwarte dla klientów za pośrednictwem aplikacji Google Hangouts Meet, co umożliwia zdalne prowadzenie działalności. Bez wychodzenia z domu klienci mogą odkrywać nowe modele z gamy, porozmawiać na czacie z konsultantem ds. sprzedaży i złożyć zamówienie na samochód. Włochy są pierwszym rynkiem stosującym tę technologię „zdalnego” kontaktu, która zostanie rozszerzona na inne kraje.

Wszystko jest już gotowe na nadejście tych premierowych edycji samochodów, zwiastujących nową erę dla marki Jeep.

By to uczcić, marka Jeep złożyła hołd technikom i inżynierom, którzy się temu przysłużyli, tworząc sugestywny film o tym, jak nowe modele kończyły jazdę testową o długości 3800 km, od fabryki Mirafiori w Turynie do centrum testowego w szwedzkim Arjeplog w Laponii.

W ciągu jednego emocjonującego tygodnia, pierwsze w regionie EMEA hybrydowe elektryczne modele Jeepa typu plug-in zostały przetestowane w rzeczywistych sytuacjach, w jakich mogą się znaleźć klienci, gdy zaawansowane systemy hybrydowe w samochodach poddawane są maksymalnej próbie.

Aby dowiedzieć się więcej, warto obejrzeć film będący hołdem dla codziennego zaangażowania techników i inżynierów, którzy dzień po dniu w bardzo zróżnicowanych sytuacjach przeprowadzają testy, kontrole, zatwierdzenia i badania wytrzymałościowe.

Tak jak wszystkie SUV-y Jeepa, nowy Renegade i Compass 4xe zostały poddane szerokiej gamie złożonych procesów, by zagwarantować klientom jakość, bezpieczeństwo, niezawodność i komfort w każdych warunkach.

ilustracjastrzałka

Źródło: FCA Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764