logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl

   18.07.2018, przeczytano 1159 razy
ilustracja

Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/summer-digital-signage%3A-konferencja-pod-patronatem-signs.pl,37288,artykul.html

Główne tematy, które zostaną omówione podczas wykładów:

  • Wykorzystanie nośników Digital Signage
  • Rozwój Digital Signage i prognozy na kolejne lata
  • Prawne aspekty pod kątem reklamy zewnętrznej
  • Telebimy, ekrany LED – reklama outdoor
  • Rozwiązania technologiczne Digital Signage
  • Najciekawsze projekty reklamowe Digital Signage
  • Skuteczna sprzedaż dzięki reklamom outdoor
  • Case Study

Wydarzenie adresowane jest do specjalistów zajmujących się reklamą, marketingiem, Pr-em, IT, Digitalem. Podczas konferencji wystąpią eksperci z branży reklamy zewnętrznej - m.in. przedstawiciele Ogólnopolskiej Izby Reklamy Wielkoformatowej oraz Clear Channel. Konferencja objęta została patronatem medialnym Signs.pl.

miejsce: Golden Floor Tower ul. Chłodna 51
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Floweffect

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764