logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli

  PR 15.01.2021, przeczytano 584 razy
ilustracjastrzałka

Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-pizamy-z-nawiazaniem-do-kampanii-coca-coli,389846,artykul.html

Motywem przewodnim produktów z serii świątecznej bielizny jest biały niedźwiedź, znany z kampanii świątecznych Coca-Coli. Po raz pierwszy pojawił się w reklamach Coca-Coli w 1993 roku i wciąż pozostaje symbolem marki. Jego różne i zabawne interpretacje można zobaczyć na wszystkich elementach kolekcji – od wygodnych bawełnianych koszulek i spodni, aż po ciepłe kombinezony do spania. Cała kolekcja – damska oraz męska - jest już dostępna w sklepie internetowym marki Tezenis oraz w wybranych salonach stacjonarnych.

- Współpraca z markami modowymi takimi jak Tezenis, to dla nas doskonały sposób na zbliżenie się do konsumenta, który uwielbia modę i jednocześnie chce relaksować się w zaciszu domowym. Marka Coca‑Cola od lat towarzyszy nam podczas Świąt i jest dla wielu jednym z elementów świątecznego czasu. W wyniku współpracy z Tezenis, przenieśliśmy naszego ikonicznego niedźwiedzia polarnego na produkty, dzięki którym w te Święta będziemy mogli być jeszcze bliżej naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że tym samym pomożemy im w podtrzymaniu wyjątkowej atmosfery Świąt, które w tym roku będą odrobinę inne, bo spędzane głównie w kameralnym gronie, w domowym zaciszu – mówi Magdalena Kluziak, Brand Manager marki Coca‑Cola w Polsce.

To już drugi raz, gdy obie marki połączyły siły, by stworzyć limitowaną kolekcję ubrań. Po raz pierwszy Coca‑Cola i Tezenis współpracowały w 2016 roku, gdy na rynku pojawiła się linia ubrań sportowych i rekreacyjnych, która wyprzedała się w rekordowym tempie. 

Najnowsza, świąteczna kolekcja Coca‑Cola i Tezenis dostępna jest w 32 krajach w Europie, a jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w mediach społecznościowych. 

Źródło: Coca‑Cola

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764