logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi w Krakowie – 25 lecie firmy

  PR 03.03.2021, przeczytano 1464 razy

Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie każdego roku budzą zainteresowanie tysięcy czytelników z całego kraju. Targi KRAKDENT sprawiają, że Kraków przez trzy dni jest najważniejszym miejscem spotkań branży stomatologicznej. Targi ENOEXPO pobudzają kubki smakowe znawców wina z najdalszych zakątków świata. Kto stoi za jednymi z największych wydarzeń branżowych w Polsce?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-w-krakowie-%E2%80%93-25-lecie-firmy,390448,artykul.html

Organizatorami są Targi w Krakowie, które w ciągu 25 lat z niewielkiej spółki stały się trzecim co do wielkości organizatorem targów branżowych w kraju. W tym czasie podczas licznych wydarzeń udział  wzięło 538 119 wystawców oraz 1 936 250 zwiedzających. Firma w ofercie posiada kilkanaście wiodących w wielu branżach imprez, organizując targi nie tylko w stolicy Małopolski, ale i Bydgoszczy, Warszawie i Wrocławiu. Ponadto firma od sześciu lat posiada swój własny, nowoczesny obiekt wystawienniczy –EXPO Kraków, w którym każdego roku odbywają się m.in. bankiety korporacyjne, międzynarodowe konferencje i liczne wydarzenia klientów tj. Tattoofest, Magnificon Expo, czy Kongres i Targi LNE.

Spełnione marzenia

Firma powstała 13 lutego 1996 roku. Założyła ją grupa 3 wizjonerów, która nie bała się marzyć. Od samego początku Targi w Krakowie bardzo mocno wyróżniały się na tle konkurencji, a trzeba podkreślić, że w latach 90. powstało wiele firm chcących organizować duże wydarzenia i konferencje. Z perspektywy czasu można stwierdzić, że sukces Targów w Krakowie to przede wszystkim wynik ciężkiej pracy, rzetelności i znajomości tematu. Przełomowym momentem był rok 2015. 14 maja podczas uroczystego otwarcia Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków rozpoczął się nowy rozdział w historii spółki.

Doświadczenie i świeża energia – połączenie idealne

Targi w Krakowie są przykładem firmy, w której doświadczenie ceni się równie wysoko, jak młodość i świeżą energią. Najmłodszy pracownik ma 25 lat, dokładnie tyle ile firma. Targi w Krakowie łączą pokolenia, a sukcesy wydarzeń udowadniają, że wiek nie ma znaczenia w realizacji wspólnej pasji. Cel targów się nie zmienił, jednak sposób organizacji jest zupełnie inny. Na pierwsze miejsce wysuwa się digitalizacja. W firmie pracują specjaliści w tej dziedzinie, dlatego w czasie pandemii, Targi w Krakowie bardzo szybko przestawiły się na wydarzenia online. Organizatorzy przyznają, że najbardziej tęsknią za spotkaniami „twarzą w twarz”, jednak w sytuacji „zamrożenia branży”, bardzo szybko potrafili odpowiedzieć na potrzeby klientów, korzystając z nowych technologii. Nieustannie śledzą zmiany na rynku i bardzo szybko na nie odpowiadają. Dużo pracy wkładają w przygotowanie programów towarzyszących. Organizują szkolenia i warsztaty, do których zapraszają ekspertów. Udział w wydarzeniach organizowanych przez Targi w Krakowie stwarza szansę poznania oferty wystawców, ale również poszerzenia wiedzy.

Niestandardowe podejście

Możliwość pracy z własnym czworonogiem, firmowa grządka z uprawą głąbika krakowskiego, festiwal kolorów dla pracowników z okazji 5-lecia EXPO Kraków, wakacyjna joga i cotygodniowa wirtualna kawa podczas pandemii. Zarząd firmy rozumie potrzeby pracowników, starając się wdrażać firmowy work life balance. – Sukces zależy od zgranego zespołu, dlatego warto pielęgnować wzajemne relacje. Zależy nam, aby pracownicy czuli się dobrze w firmie i jesteśmy otwarci na wszelkie nowe pomysły, z którymi się do nas zwracają. – podkreśla Prezes Targów w Krakowie, Grażyna Grabowska. - Przez 25 lat branża targowa zmieniła się nie do poznania, jednak jedno pozostało niezmienne – potrzeba spotkań. Dziś tak samo, jak kiedyś ludzie mają potrzebę rozmowy, wymiany kontaktów, dzielenia się emocjami i przeżyciami. Ostatni rok pokazał, jak ważna jest empatia nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Nic nie jest w stanie zastąpić bezpośrednich spotkań, co potwierdziły wydarzenia, które zorganizowaliśmy między pierwszym a drugim zamrożeniem branży. Goście nie kryli radości, że mogą ponownie się zobaczyć, porozmawiać, wymienić poglądami. Na pierwsze w tym roku targi, które zaplanowaliśmy na czerwiec, czekamy z taką samą niecierpliwością, jak na pierwsze nasze wydarzenie, które organizowaliśmy w 1996 roku. – dodaje.

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764