logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Toyota Motor Manufacturing Poland z 24/7Communication

  PR 24.10.2018, przeczytano 433 razy

Z początkiem sierpnia br. agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z Toyota Motor Manufacturing Poland. Kontrakt dotyczy kampanii employer brandingowej dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/toyota-motor-manufacturing-poland-z-24-7communication,379860,artykul.html

W związku z uruchomieniem nowych linii produkcyjnych silników hybrydowych fabryka Toyoty na Dolnym Śląsku zatrudni około 600 dodatkowych osób. Firma za pomocą kampanii poszukuje pracowników produkcyjnych oraz utrzymania ruchu do fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach. Agencja 24/7Communication odpowiada za przygotowanie całej koncepcji kampanii employer brandingowej oraz jej egzekucję.

W ramach działań uruchomiono kampanię billboardową na terenie położonego nieopodal Wrocławia Jelcza-Laskowic i okolic. Drugi filar stanowi kampania online, obejmująca różne formaty reklamowe. Ponadto realizowane są działania w mediach lokalnych (zarówno w prasie jak i internecie). Za przygotowanie wszystkich materiałów graficznych odpowiada 24/7Studio. Koordynacją współpracy ze strony agencji zajmują się Dorota Piejko-Foltyn i Ewelina Bojkowicz.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764