logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trust and Transparency – cykl wydarzeń online IAB Europe

  PR 24.09.2021, przeczytano 168 razy

We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trust-and-transparency-%E2%80%93-cykl-wydarzen-online-iab-europe,393129,artykul.html

Brak wiarygodności i transparentności spowoduje znaczne tarcia w każdym łańcuchu wartości, zwłaszcza w reklamie cyfrowej. Podczas cyklu wydarzeń zaprezentowane zostaną aktualne przedsięwzięcia oraz obszary do rozwoju. Eksperci przyjrzą się również najlepszym praktykom, bieżącym inicjatywom i zagłębią się w najnowsze zasady i regulacje prawne, zwiększające zaufanie i transparentność w naszej branży.

Seria rozpocznie się przeglądami edukacyjnymi, które pokażą, jak działa reklama targetowana i jakie korzyści przynosi ona europejskiemu rynkowi, a zakończy się wydarzeniem głównym, podczas którego zostaną omówione wszystkie kwestie dotyczące zaufania i przejrzystości w reklamie cyfrowej.

Najbliższe wydarzenia odbędą się w dniach: 27, 28, 29 i 30 września o godzinie 12:00.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764