logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN i RAS Polska wprowadzają pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej

  PR 22.11.2021, przeczytano 230 razy

TVN Media i Ringier Axel Springer Polska ogłosiły w czwartek, 18 listopada, że stworzyły osiem nowych pakietów content marketingowych. Oferta dla branży farmaceutycznej zawiera innowacyjne, angażujące rozwiązania osadzone m.in. w największym w Polsce internetowym serwisie o zdrowiu - Medonet.pl oraz wiodącym porannym programie telewizji TVN - „Dzień Dobry TVN”. Pakiety są już w sprzedaży w ramach oferty obu Biur Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-i-ras-polska-wprowadzaja-pakiety-content-marketingowe-dla-branzy-farmaceutycznej,393837,artykul.html

Nowa oferta TVN Media i Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska jest odpowiedzią na zmieniające się w pandemii zachowania konsumenckie. Wg raportu KPMG „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie COVID-19”, 34 proc. Polaków w czasie pandemii COVID-19 zaczęło kupować online nowe kategorie produktów, w tym leki, produkty lecznicze czy suplementy diety. Równocześnie kategoria „zdrowie i medycyna” wg badania Gemius/PBI zyskała rok do roku aż 1 mln realnych użytkowników (VI-VIII 2020 – VI-VIII 2021).

Oferta content marketingowa TVN Media oraz Ringier Axel Springer Polska jest skonstruowana tak, aby wspierać klientów z branży farmaceutycznej w realizacji czterech głównych celów tj.: edukacja, wizerunek, wsparcie sprzedaży i launch produktu.

W ramach każdego obszaru, klienci mogą wybrać pakiet podstawowy lub rozszerzony. Pakiet podstawowy opiera się przede wszystkim na serwisie Medonet.pl, programie „Dzień Dobry TVN” oraz serwisie Onet Zdrowie. Pakiet rozszerzony dodatkowo oferuje m.in. videocast „Zdrowotok” oraz programy „Gość Medonetu” i „Zdrowie Rano”. Wszystkie pakiety zawierają również intensywne działania w mediach społecznościowych. Wspólne pakiety są dedykowane regularnej sprzedaży i są oferowane klientom przez obydwa Biura Reklamy - TVN Media oraz Ringier Axel Springer Polska.

- Rozbudowana oferta TV&Digital dla branży farmaceutycznej to kolejny krok we współpracy pomiędzy TVN Media a Ringier Axel Springer Polska. Wspólnie stworzyliśmy osiem nowych pakietów content marketingowych, zapewniających niezwykle szeroki zasięg telewizyjno-digitalowy. Nowa oferta to innowacyjne i komplementarne rozwiązania, które łączą profesjonalny kontent zdrowotny z lifestylowym otoczeniem" – mówi Izabela Kowalewska, Head of Content Marketing Team w Ringier Axel Springer Polska.

- Działania content marketingowe zyskują strategiczne znaczenie wśród narzędzi marketerów, pozwalają na efektywne dotarcie z przekazem w świecie coraz bardziej przytłoczonym szumem informacyjnym. Wspólnie z Ringier Axel Springer Polska wzmacniamy ten obszar, wykorzystując synergię naszych mediów, a jednocześnie odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów sektora farmaceutycznego. Rozwijanie wspólnej oferty pakietowej pomiędzy TVN Media a RASP wynika ze skuteczności naszych dotychczasowych działań" – komentuje Kinga Kucharska Dyrektorka ds. Rozwoju Premium Digital w TVN Media.

Oferta pod hasłem „Nowa recepta na nowe potrzeby” zapewnia skuteczne rozwiązania, które stawiają na eksperckość, efektywność oraz brand safety, gwarantując m.in. spójną komunikację cross-mediową, dotarcie do różnych grup docelowych i bezpieczne otoczenie dla prezentowanych przekazów reklamowych.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?
Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych,...
Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.
Finał 4. edycji Konkursu fotograficznego im. K. Millera „Odwaga patrzenia” organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” – piątek, 3 grudnia br. online
W najbliższy piątek, 3 grudnia br. poznamy laureata 4. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja”. Podczas finału organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” pokazane zostaną wyróżnione zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z ich autorami. Wydarzenie...
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764