logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery: 750 mln wyświetleń na Youtube

  PR 29.07.2022, przeczytano 865 razy

W pierwszej połowie 2022 roku 16 kanałów rozrywkowych TVN Warner Bros. Discovery na YouTube wygenerowało łącznie blisko 750 mln wyświetleń. Portfolio kanałów największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 9,2 mln subskrybentów na platformie i cały czas przyciąga nowych. Lider polskiego rynku medialnego obserwuje także stale rosnące zaangażowanie użytkowników, które w badanym okresie wyniosło prawie 10 mln interakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery%3A-750-mln-wyswietlen-na-youtube,396746,artykul.html

TVN Warner Bros. Discovery wykorzystuje pełny potencjał kontentu rozrywkowego dostępnego w ramach portfolio swoich kanałów także na YouTube. Spółka zakończyła pierwszą połowę 2022 roku ze świetnymi wynikami oglądalności i zaangażowania użytkowników na platformie. W okresie od stycznia do czerwca 2022 roku materiały wideo TVN Warner Bros. Discovery obejrzane zostały niemal 750 mln razy – oznacza to, że udostępnione na YouTube filmy wyświetlane były średnio 125 mln razy miesięcznie. Wynik ten zapewnił Polsce pierwsze miejsce na podium oglądalności na kanałach YouTube należących do Warner Bros. Discovery w całym regionie EMEA. Najchętniej oglądanym kanałem nadawcy na platformie jest TVN7 – w trakcie analizowanego okresu zdobył on niemal 221 mln wyświetleń. Na drugim i trzecim miejscu w rankingu znalazły się TVNpl oraz TTV – z odpowiednio ponad 103 mln i niemal 88 mln odsłon.

Zaangażowanie oglądających kontent TVN Warner Bros. Discovery na YouTube w pierwszej połowie 2022 roku osiągnęło poziom blisko 10 mln interakcji. – Nasz ekosystem social mediów z treściami rozrywkowymi ma skalę niespotykaną na rynku, a kanały na YouTube są jego istotną częścią. Od początku chcieliśmy budować bliską relację z użytkownikami. To dzięki nim i ich zaangażowaniu kanały rosną w dynamicznym tempie, a nasz kontent się zmienia. Staramy się za każdym razem odpowiadać na zapotrzebowanie widzów, którzy są dla nas najwyższą wartością – podkreśla Katarzyna Jabłońska, Owned Media – MCN Content Manager w TVN Warner Bros. Discovery.

Z końcem czerwca bieżącego roku 16 kanałów nadawcy na YouTube miało łącznie niemal 9,2 mln subskrybentów. Największą wierną widownię w pierwszym półroczu 2022 zgromadziły kanały TVNpl – 2,3 mln subskrypcji, TVN Series – 1,6 mln subskrypcji oraz TVN Talent Show – z 1,1 mln subskrypcji. Według danych YouTube, kanałami odwiedzanymi przez największą liczbą Unikalnych Użytkowników (UU) w H1 2022 były TVN Series – z niemal 4 mln UU, TVN7 – z blisko 3 mln UU oraz Player – z ponad 2,8 mln UU.

54% oglądających kontent TVN Warner Bros. Discovery na YouTube identyfikuje się jako mężczyźni. Kobiety stanowią 46% całej widowni. W podziale na wiek, trzema największymi grupami widzów kanałów nadawcy na platformie YouTube są osoby liczące od 18 do 24 lat (36,5%), od 25 do 34 lat (22,8%) oraz od 35 do 44 lat (20,3%).

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764