logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN24, Fakty TVN i tvn24.pl liderami rynku

  PR 01.03.2023, przeczytano 488 razy

Stacja TVN24 w lutym 2023 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w każdej kategorii. W grupie 4+ osiągnęliśmy aż 4,84% udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (16-49) aż 3,07%. Fakty TVN pozostają najpopularniejszym programem informacyjnym w kraju. Również pozycję lidera wśród portali stacji telewizyjnych kolejny miesiąc utrzymuje tvn24.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn24%2C-fakty-tvn-i-tvn24.pl-liderami-rynku,399138,artykul.html

Telewizja TVN24 w lutym br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając aż 4,84% w grupie All 4+. Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (4,82%) i Polsat News (1,70%). TVN24 była również liderem w grupie komercyjnej (16-49). Udział w rynku wyniósł 3,07%, tym samym zostawiając konkurencję daleko w tyle: TVP Info - 1,85%, Polsat News - 1,11%.

Stacja TVN24 była również pierwszym wyborem widzów podczas wystąpienia prezydenta USA Joe Bidena. Transmisję przemówienia obejrzało ponad 1,68 mln widzów (w grupie All 4+), przy udziale 14,3%. Podobnie Fakty TVN - wydania serwisu podczas 3-dniowej wizyty Bidena śledziło każdej doby ok. 3 milionów widzów (grupa All 4+) przy udziale w rynku na wysokości 23%. Fakty w lutym niezmiennie są najchętniej oglądanym programem informacyjnym w Polsce. W grupie 4+ na antenach TVN i TVN24 BiS osiągnęły 22,9% i 23,1 % w grupie 16-49. Podobnie TVN24.pl utrzymuje pozycję lidera - w lutym portal odwiedziło 9 767 628 użytkowników.

 

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen TV Audience Measurement

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764