logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN24 GO wspiera Fundację TVN i budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży

  PR 18.02.2022, przeczytano 494 razy
ilustracja

Od 17 lutego 20 proc. wpłaty z każdej nowej rocznej subskrypcji TVN24 GO trafia na wsparcie psychiatrii dzieci i młodzieży. W serwisie pojawił się także nowy cykl poświęcony tej tematyce, "Depresja systemu".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn24-go-wspiera-fundacje-tvn-i-budowe-centrum-psychiatrii-dzieci-i-mlodziezy,394834,artykul.html

Eksperci alarmują, że polski system opieki psychiatrycznej nad najmłodszymi kuleje – nie ma doraźnej pomocy psychologicznej blisko zamieszkania, na wsparcie mogą liczyć tylko najciężej chorzy. I to zazwyczaj dopiero wówczas, gdy zaistnieje realna obawa o życie dziecka. Szpitalne oddziały zamknięte są przepełnione i niedoinwestowane. Brakuje personelu - często jeden lekarz musi się opiekować kilkudziesięcioma pacjentami na raz.

Tymczasem potrzebujących pomocy przybywa co roku. Według policyjnych statystyk, w 2021 w Polsce dzieci i nastolatki podjęły 1496 prób samobójczych – to aż o ponad 650 przypadków więcej niż rok wcześniej i aż cztery razy więcej niż w 2013 roku.

TVN24 GO wesprze budowę pierwszego w Polsce Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przekazując 20% wpłat z nowych rocznych subskrypcji do Fundacji TVN. W placówce znajdzie się oddział pobytu stałego dla 32 pacjentów, a także poradnia psychiatryczna. Fundacja TVN przeznaczy na ten cel 26 milionów złotych.

W TVN24 GO powstał także specjalny cykl "Depresja Systemu". To całościowe spojrzenie na system psychiatrii dziecięcej w Polsce - jego problemy i stojące przed nim wyzwania. Dziennikarka programu "Polska i Świat" TVN24 Anna Wilczyńska rozmawia z lekarzami, ekspertami oraz nastolatkami i dziećmi, które mają za sobą doświadczenia kryzysu psychicznego. To opowieść o ich codziennych zmaganiach z systemem, który w wielu przypadkach nie działa albo działa za późno. Kolejne odcinki cyklu będą publikowane w TVN24 GO co czwartek.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764