logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twist z sokami owocowymi w kampanii Bakoma

  PR 16.06.2016, przeczytano 701 razy

Tego lata Bakoma wprowadza na rynek nowe produkty – wyciśnięte soki owocowe Twist, dostępne w dwóch smakach. Pomysł marki na smaczny napój lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twist-z-sokami-owocowymi-w-kampanii-bakoma,28966,artykul.html

W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób pokazują bohaterów, którym tańczenie twista sprawia nie lada trudność. Sytuacje ukazane w spocie podsumowuje znany z poprzednich kampanii slogan: „Nie każdy powinien tańczyć Twista, ale każdy powinien Twista spróbować!”.

Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15” spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. W ramach kampanii wideo wykorzystane zostały media społecznościowe, takie jak: Facebook, a także YouTube oraz formaty wideo przeznaczone do emisji w mobilu. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.

Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM, zaś za kreację odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B.

Źródło: UM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764