logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Twist z sokami owocowymi w kampanii Bakoma

  PR 16.06.2016, przeczytano 840 razy

Tego lata Bakoma wprowadza na rynek nowe produkty – wyciśnięte soki owocowe Twist, dostępne w dwóch smakach. Pomysł marki na smaczny napój lub zdrową przekąskę promowany jest w spotach telewizyjnych, emitowanych głównie na kanałach tematycznych przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. Kampania obejmuje także aktywności na YouTube, Facebooku oraz formaty wideo na mobilu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/twist-z-sokami-owocowymi-w-kampanii-bakoma,28966,artykul.html

W nowej kampanii marki Bakoma promowane są jogurty pitne oraz wyciśnięte soki Twist: jabłkowy i pomarańczowy. Nowe spoty telewizyjne w żartobliwy sposób pokazują bohaterów, którym tańczenie twista sprawia nie lada trudność. Sytuacje ukazane w spocie podsumowuje znany z poprzednich kampanii slogan: „Nie każdy powinien tańczyć Twista, ale każdy powinien Twista spróbować!”.

Zasięgowa kampania telewizyjna oparta jest głównie na 15” spotach emitowanych na kanałach tematycznych, przy wsparciu ogólnopolskiej telewizji. W ramach kampanii wideo wykorzystane zostały media społecznościowe, takie jak: Facebook, a także YouTube oraz formaty wideo przeznaczone do emisji w mobilu. Akcja potrwa do 31 sierpnia br.

Planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM, zaś za kreację odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B.

Źródło: UM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764