logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 945
19 nominacji KTR dla VMLY&R

Nominacje w tegorocznym Konkursie KTR zdobyło 311 projektów, wyselekcjonowanych przez jury spośród 1140 zgłoszonych prac. Były one oceniane w pięciu głównych kategoriach: Entertainment, Communication, Design, Craft oraz Technology. 

03.10.2023 | przeczytano: 124 razy
Jury wyłoniło finalistów konkursu Golden Drum

Wyboru dokonało zarówno jury głównego konkursu Festiwalu Golden Drum, jak i skład jurorski odpowiedzialny za selekcję najbardziej kreatywnych prac zgłoszonych w ramach realizacji zadania, którego motywem przewodnim była „Randka z arcydziełem”. Tożsamość wszystkich finalistów poznamy podczas festiwalowej gali rozdania nagród sponsorowanej przez Mastercard, która odbędzie się 10 października.

02.10.2023 | przeczytano: 193 razy

Tajemnicze billboardy w Warszawie z telefonem +48660700808 – to część kampanii promującej premierę płyty Preludium raperów Fukaj&Charlie Moncler. Tide Software, jeden z wiodących w kraju dostawców platform komunikacyjnych CPaaS, operator telekomunikacyjny wspólnie z wytwórnią SBM, jedną z najbardziej popularnych, niezależnych wytwórni muzycznych w Polsce zakończył kampanię z wykorzystaniem infolinii dla fanów artystów. Fani spędzili łącznie 671 godzin na rozmowach, wykonując ponad 31,4 tysiące połączeń telefonicznych.

29.09.2023 | przeczytano: 142 razy
Golden Drum 2023: więcej zgłoszeń do konkursu

Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Liczba zgłoszeń w sekcji Creative Media Excellence przekroczyła oczekiwania kapituły konkursu. Zwycięzcy Golden Drum zostaną ogłoszeni podczas Awards Show Powered by Mastercard 10 października w Portorož w Słowenii. Motto Golden Drum to silna konkurencja, dobra szkoła, ogromne wyzwanie i szalona impreza.

25.09.2023 | przeczytano: 358 razy
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie

Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.

25.09.2023 | przeczytano: 265 razy
„Pij z Umiarem – To się rymuje” – muzyczna kampania Kompanii Piwowarskiej

Premiera teledysku „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” to finał drugiej edycji kampanii muzycznej, skupiającej się na edukacji odpowiedzialnego spożywania alkoholu. W tym roku tematem przewodnim akcji jest picie „z głową”, a zwieńczeniem kampanii jest utwór z ważnym przesłaniem: zawsze PIJ z UMIAREM!

15.09.2023 | przeczytano: 234 razy
Nowa kampania Fundacji DKMS „W tobie nadzieja na dopasowanie”

Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie” od dzisiaj emitowany jest w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative.

11.09.2023 | przeczytano: 301 razy
Ruszyła nowa edycja programu Orbit „Dziel się Uśmiechem”

Z początkiem września wystartowała 11. edycja programu edukacyjnego Orbit „Dziel się Uśmiechem”realizowanego przez Mars i Polski Czerwony Krzyż we współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym i Polskim Towarzystwem Stomatologii Dziecięcej. W zajęciach edukacyjnych weźmie udział nawet 150 000 dzieci z całej Polski. Najnowsza odsłona programu została rozszerzona również o zerówkowiczów z oddziałów szkolnych oraz przedszkolnych, dla których przygotowano dedykowane materiały.

08.09.2023 | przeczytano: 303 razy
Rihanna prezentuje Avanti

Rihanna oraz marka PUMA oficjalnie prezentują najnowszą współpracę. Rihanna powraca do rodziny PUMA jako Dyrektor Kreatywna z zapowiedzią wieloletniego partnerstwa i wielu premier, które zaprezentuje w niedalekiej przyszłości. FENTY x PUMA to mieszanka sportowego dziedzictwa marki z ikoniczną pozycją liderki jaką Rihanna ma w świecie muzyki, mody i kultury. FENTY x PUMA Avanti – pierwsza premiera w ramach partnerstwa - to niekonwencjonalne połączenie dwóch ikon: wysokiej jakości skórzanego designu butów piłkarskich King z zewnętrzną podeszwą tradycyjnego buta do biegania Easy Rider.

08.09.2023 | przeczytano: 290 razy
Festiwal Golden Drum ogłasza pierwszych prelegentów

Festiwal Golden Drum powraca do korzeni, czyli do pięknego miasta Portorož w Słowenii, gdzie prawie trzy dekady temu odbyła się jego pierwsza edycja. Tegoroczne wydarzenie oferuje niezwykle bogaty program, w którym znają się zarówno angażujące i prowokujące rozmowy, jak i gala rozdania nagród, podczas której docenione zostaną najważniejsze branżowe osiągnięcia. Między 9 a 10 października 2023 r. każdy znajdzie na festiwalu wiele okazji do przyswojenia nowej wiedzy, nawiązania cennych kontaktów i dobrej zabawy.

25.08.2023 | przeczytano: 358 razy
1 2 3
Strona 1/95 (artykułów: 945)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764