logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Upgrade Your Selfie: wakacyjna kampania Huawei Ascend P7

  PR 10.07.2014, przeczytano 2531 razy
ilustracjastrzałka

Firma HUAWEI wystartowała z konkursem Upgrade Your Selfie będącym kolejną odsłoną kampanii promującej jeden z najcieńszych smartfonów na świecie HUAWEI Ascend P7 4G LTE. Do końca lipca użytkownicy Facebooka i Instagrama będą mogli wygrać smartfon Ascend P7 w konkursie Upgrade Your Selfie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upgrade-your-selfie%3A-wakacyjna-kampania-huawei-ascend-p7,22156,artykul.html

Projekt jest wakacyjną odsłoną kampanii marketingowej Excellece with Edge obejmującej niemal wszystkie kanały komunikacji: telewizję, outdoor, online display, social media, blogosferę i aktywacje sprzedażowe. Najnowsze smarfony HUAWEI - Ascend P7 oraz Ascend G6 4GLTE to urządzenia przenoszące selfie na nowy poziom i spełniające oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.

Upgrade Your Selfie – twoje selfie jeszcze piękniejsze

Aby wygrać w konkursie smartfon Ascend P7 wystarczy umieścić swoje selfie przez aplikację dostępną na Facebook’owym fanpage’u HUAWEI Device Polska, ulepszyć je za pomocą filtrów Ascenda P7 oraz odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego HUAWEI Ascend P7 jest idealnym smartfonem do robienia selfie? Użytkownicy Instagrama mogą umieszczać zjęcia na swoim profilu z hashtagiem #UpgradeYourSelfie.
Osoby z największą liczbą głosów oddanych na swoje autoportrety mogą wygrać smartfon oraz bilety do Multikina. Konkurs Upgrade Your Selfie potrwa do końca lipca br.

HUAWEI dla fanów selfie

Najnowsze smartfony HUAWEI: Ascend P7 oraz ostatnio wprowadzony Ascend G6 4GLTE to urządzenia, które przenoszą selfie na nowy poziom. Ascend P7, dzięki kamerze przedniej 8 MPix, tylnej 13 MPix oraz zaawansowanym funkcjom, takim jak tryb panoramiczny, pozwala nadać autoportretom niepowtarzalny charakter. Ascend G6 z kamerą 5Mpix i funkcją Beauty (10-stopniowego upiększania autoportretów) to kolejne urządzenie, które zadowoli nawet najbardziej wymagających fanów selfie. Dodatkowo, funkcja Voice Photo pozwoli dołączyć do zdjęć dziesięciosekundowe klipy audio i dzielić się multimedialnymi plikami np. na Facebooku.

HUAWEI: o blogowaniu i najnowszych technologiach

Jednym z elementów kampanii Excellence with Edge były także warsztaty dla młodych blogerów prowadzone przez Grzegorza Marczaka, twórcę Antyweb.pl: Grzegorz Marczak: o blogowaniu i najnowszych technologiach. Podczas spotkania twórcy blogów technologicznych i lifestyleowych dyskutowali o tym, jak budować zaufanie użytkowników, jak zwiększać zasięg oraz czy i jak zarabiać na blogu. Spotkanie, podczas którego blogerzy mogli sprawdzić działanie Ascenda P7 było kolejnym z cyklu spotkań HUAWEI z młodymi przedstawicielami blogosfery.


Kampania promująca HUAWEI Ascend P7 będzie trwała do końca sierpnia br., za jej realizację odpowiada agencja Isobar Poland.

Źródło: HUAWEI

www.ascendp7.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764