Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center wspiera markę DrSmile w budowaniu customer experience na rynku niemieckim oraz polskim. Wielojęzyczni konsultanci VCC odpowiadają na maile, obsługują chaty i prowadzą telefoniczny onboarding nowych pacjentów specjalizującej się w aparatach ortodontycznych firmy z Berlina.
- Voice Contact Center wspiera zespół Obsługi Klienta DrSmile w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, a także w Polsce. VCC odpowiada za rozwiązywanie codziennych zgłoszeń klientów oraz proaktywną pracę nad onboardingiem nowych klientów - powiedział Jakob Miera, Director Operations, Logistics and Customer Service w DrSmile.
Współpraca Voice Contact Center z niemiecką firmą rozpoczęła się w połowie 2021 roku. Początkowo spółka obsługiwała pacjentów w języku niemieckim, z czasem DrSmile powierzył polskiemu contact center także wsparcie pacjentów z Polski.
Zespół LinGO, oddział VCC wyspecjalizowany w obsłudze klientów w językach obcych, odpowiada na zapytania konsumentów dotyczące zarówno kwestii medycznych jak i innych, na przykład związanych z płatnościami.
- W branży medycznej szczególnie ważna jest szybka i właściwa odpowiedź na pytania. Kontakt z pacjentami wymaga dużo empatii i zrozumienia ich sytuacji. Zgłaszane pytania lub prośby o porady dotyczą pacjentów bardzo osobiście, wiążą się z ich zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Mottem naszego projektu jest: Pacjent, nie Klient – powiedziała Aneta Nurzyńska, Multilingual Services (LinGO) Director, Voice Contact Center.
- VCC sprawdza się jako partner z obszaru customer experience, a nasza współpraca z DrSmile dynamicznie się rozwija. Dopasowujemy skalę do potrzeb klienta, zatrudniając kolejnych konsultantów odpowiadając na rosnące oczekiwania firmy w związku ze wzrostem marki i jej ekspansją na nowe rynki – mówi Konrad Puzyński, Business Development Manager w Voice Contact Center. Obecnie zespół LinGO, wspierający obsługę klientów DrSmile, liczy kilkanaście osób. Konsultanci obsługują pacjentów w wielu kanałach komunikacji, a telefonicznie wprowadzają nowych klientów w świat usług DrSmile.
- Blisko współpracujemy z klientami już od początku wdrożenia nowego projektu i rekrutacji zespołu. Dzięki temu możemy oferować i realizować procesy obsługi, które uwzględniają specyfikę grupy docelowej klienta i wspierać budowanie komunikacji w modelu omnichannel. Nasza elastyczność i transparentność w relacjach z klientami jest bardzo doceniana – dodała Aneta Nurzyńska, Multilingual Services (LinGO) Director, Voice Contact Center.
DrSmile specjalizuje się w poprawie estetyki zgryzu za pomocą przezroczystych nakładek ortodontycznych, które służą do korygowania wad położenia zębów. Zabieg jest wspierany aplikacją, w której pacjenci wysyłają cotygodniowe selfie do swojego stomatologa oraz monitorują postępy.
Źródło: OEX Voice Contact Center