logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VCC w trosce o uśmiechy klientów marki DrSmile

  PR 22.12.2021, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center wspiera markę DrSmile w budowaniu customer experience na rynku niemieckim oraz polskim. Wielojęzyczni konsultanci VCC odpowiadają na maile, obsługują chaty i prowadzą telefoniczny onboarding nowych pacjentów specjalizującej się w aparatach ortodontycznych firmy z Berlina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vcc-w-trosce-o-usmiechy-klientow-marki-drsmile,394230,artykul.html

- Voice Contact Center wspiera zespół Obsługi Klienta DrSmile w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, a także w Polsce. VCC odpowiada za rozwiązywanie codziennych zgłoszeń klientów oraz proaktywną pracę nad onboardingiem nowych klientów - powiedział Jakob Miera, Director Operations, Logistics and Customer Service w DrSmile.

Współpraca Voice Contact Center z niemiecką firmą rozpoczęła się w połowie 2021 roku. Początkowo spółka obsługiwała pacjentów w języku niemieckim, z czasem DrSmile powierzył polskiemu contact center także wsparcie pacjentów z Polski.

Zespół LinGO, oddział VCC wyspecjalizowany w obsłudze klientów w językach obcych, odpowiada na zapytania konsumentów dotyczące zarówno kwestii medycznych jak i innych, na przykład związanych z płatnościami.

- W branży medycznej szczególnie ważna jest szybka i właściwa odpowiedź na pytania. Kontakt z pacjentami wymaga dużo empatii i zrozumienia ich sytuacji. Zgłaszane pytania lub prośby o porady dotyczą pacjentów bardzo osobiście, wiążą się z ich zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Mottem naszego projektu jest: Pacjent, nie Klient – powiedziała Aneta Nurzyńska, Multilingual Services (LinGO) Director, Voice Contact Center.

- VCC sprawdza się jako partner z obszaru customer experience, a nasza współpraca z DrSmile dynamicznie się rozwija. Dopasowujemy skalę do potrzeb klienta, zatrudniając kolejnych konsultantów odpowiadając na rosnące oczekiwania firmy w związku ze wzrostem marki i jej ekspansją na nowe rynki – mówi Konrad Puzyński, Business Development Manager w Voice Contact Center. Obecnie zespół LinGO, wspierający obsługę klientów DrSmile, liczy kilkanaście osób. Konsultanci obsługują pacjentów w wielu kanałach komunikacji, a telefonicznie wprowadzają nowych klientów w świat usług DrSmile.

- Blisko współpracujemy z klientami już od początku wdrożenia nowego projektu i rekrutacji zespołu. Dzięki temu możemy oferować i realizować procesy obsługi, które uwzględniają specyfikę grupy docelowej klienta i wspierać budowanie komunikacji w modelu omnichannel. Nasza elastyczność i transparentność w relacjach z klientami jest bardzo doceniana – dodała Aneta Nurzyńska, Multilingual Services (LinGO) Director, Voice Contact Center.

DrSmile specjalizuje się w poprawie estetyki zgryzu za pomocą przezroczystych nakładek ortodontycznych, które służą do korygowania wad położenia zębów. Zabieg jest wspierany aplikacją, w której pacjenci wysyłają cotygodniowe selfie do swojego stomatologa oraz monitorują postępy.

Źródło: OEX Voice Contact Center

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764